اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام مرکز تحقیقات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران:

اصلاح سبک زندگی، مهمترین هدف صدا و سیما است

قائم مقام مرکز تحقیقات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: هدایت افکار عمومی و تغییر سبک و الگوی زندگی از مهم‌ترین اهداف واحد تحقیقات در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

اصلاح سبک زندگی، مهمترین هدف صدا و سیما است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، عباس طارمی در آیین تقدیر از حوزه تحقیقات و پژوهش صدا و سیمای مرکز فارس در سخنانی اظهار داشت: برای تولید و پخش سریال از رسانه ملی، استفاده از عناصر ایرانی و اسلامی منطبق با خواست‌های مردمی ضروری است.

وی افزود: یک‌هزار پرسشگر از واحد تحقیقات در انعکاس حضور پرشور مردمی در حماسه سیاسی انتخابات نشان از اهمیت بالای این حوزه در رسانه ملی است.

این مسئول اضافه کرد: هدایت افکار عمومی و تغییر سبک و الگوی زندگی از مهم‌ترین اهداف واحد تحقیقات در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.

قائم مقام مرکز تحقیقات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابراز داشت: راه‌اندازی شبکه «آی فیلم» در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و مقابله شبکه‌های ماهواره‌ای ضدانقلاب با این طرح نشان از وحشت استکبار از برنامه‌سازان ایرانی است.

در ادامه مدیرکل انتخابات و شوراهای استانداری فارس نیز در سخنانی ابراز داشت: 24 ساعته شدن شبکه استانی فارس نشان از عملکرد جهادی دست‌اندرکاران این رسانه ملی در این استان است.

یحیی صادقی با اشاره به اینکه واقعیت‌های نظام اسلامی باید در قالب تولید فیلم‌های پاک در ایران و جهان مطرح شود، افزود: استکبار از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای قصد تخریب ارزش‌های اسلامی را دارد، که با استفاده از پتانسیل‌های استان و کشور می‌توان به مقابله با توطئه‌های دشمنان پرداخت.

انتهای پیام/2448/ع30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول