اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری اهواز:

شورای کم تجربه از نبود شورا بهتر است

سرپرست شهرداری اهواز گفت: وجود نهاد شورا حتی به شکل کم تجربه از نبود شورا بهتر بوده و این شعار همیشگی ماست.

شورای کم تجربه از نبود شورا بهتر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمد صفری در مراسم تودیع و معارفه شهردار و سرپرست شهرداری اهواز که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد اظهار کرد: حضور شورای شهر در شهر بزرگ اهواز باعث می‌شود با شتاب و اقتدار بیشتر و خطای کمتری حرکت کنیم.

وی ادامه داد: وجود نهاد شورا حتی به شکل کم تجربه از نبود شورا بهتر بوده و این شعار همیشگی ماست.سرپرست شهرداری اهواز با بیان اینکه شورا باعث می‌شود مسیر را طبق انتظار مردم هدفگذاری کنیم.

تصریح کرد: در قانون شورا‌ها، این مد نظر بوده است که اداره شهر با خواست و نظر مردم باشد و حرکت شهرداری و توسعه شهر سرعت بیشتری بگیرد.

وی ضمن تشکر از اعتماد اعضای شورا گفت: این سومین بار است که به عنوان سرپرست در شهرداری انتخاب شده‌ام و این امانت را به دست گرفته‌ام.

وی بیان کرد: امیدوارم در این دوره با همراهی و همکاری همه اعضا و کارکنان شهرداری بتوانیم کار را پیش ببریم.

صفری خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم کوچک‌ترین سستی و خللی در کار ما وارد شود و با شتاب بیشتری در عمران و آبادانی شهر می‌کوشیم.

وی با اشاره اینکه مجموع شهرداری اهواز، کار‌شناسان توانمندی دارد که دیده نمی‌شوند عنوان کرد: ثابت شده است که نیروهای فعلی شهرداری اهواز توان این را دارند که دو تا مثل شهرداری اهواز را اداره کنند.

سرپرست شهرداری اهواز بیان کرد: خیال اعضای شورا را راحت کنم که هیچ گونه کمبودی نداریم و با تمام تلاش این امانت را حفظ خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه از مدیران انتظار داریم با تمام توان کار را دنبال کنند اظهار کرد: بنا نداریم در این دوره تغییر و تحول و یا عزل و نصب نگران کننده داشته باشیم و تنها در شرایط اضطرار دست به تغییر می‌زنیم.

صفری در پایان از زحمات کتانباف تشکر کرد و افزود: وی در مدت 27 ماه تصدی خود عملکرد خوبی داشت و با تمام تلاش خود در آبادانی اهواز کوشید.

انتهای پیام/72011/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول