اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری زاهدان:

توسعه پایدار فضای سبز اولویت نخست شوراهای اسلامی شهر باشد

مدیرعامل سازمان پارک‎ها و فضای سبز شهرداری زاهدان گفت: اگر توسعه پایدار فضای سبز به عنوان اولویت اول برنامه‌های شورای اسلامی شهر قرارگیرد می‌توان در راستای جلب رضایتمندی شهروندان گام‎های موثرتری برداشت.

توسعه پایدار فضای سبز اولویت نخست شوراهای اسلامی شهر باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از اداره روابط عمومی شهرداری زاهدان، حامد صفت گل اظهار داشت: نگاه به حوزه فضای سبز باید نگاهی زیست محیطی و اجتماعی باشد و در واقع در راه توسعه فضای سبز در شهر زاهدان - فارغ از هر نگاه عمرانی به آن - باید دیدگاه زیست محیطی و اجتماعی در سطوح مختلف تصمیم‌گیری از جمله شوراها نهادینه شود .

وی تاکید کرد: آنچه که در نخستین گام می‌توان به آن اشاره کرد تغییر نگاه مسئولان مربوطه به فضای سبز است که بی شک نگاه شورای اسلامی شهر بعنوان نهاد اصلی تصمیم گیری در حوزه خدمات شهری و شهرداری‌ها در آن چارچوب دیدگاهی سازنده خواهد بود .

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری زاهدان اهتمام همه جانبه در رشد جهشی فضای سبز شهری را کلید توسعه ی شهر زاهدان دانست و افزود: حوزه نمود عملکرد فضای سبز ارتباط مستقیمی با امنیت پایدار، کاهش معضلات اجتماعی، توسعه شاخص‌های بهداشتی شهروندان و زیباسازی در کلانشهر زاهدان دارد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین دغدغه سازمان پارک‌ها و فضای سبز، تدوین برنامه‌ای استراتژیک در تامین درآمدهای پایدار این حوزه از خدمات شهری است که این موضوع می تواند به عنوان عمده‎‌ترین برنامه پیش روی شورای اسلامی شهر قرار گیرد و همراهی آنان با شهرداری زاهدان و این سازمان در این امر و همچنین بخش‌هایی همچون مشارکت‌های مردمی و امور سرمایه‌گذاری می‌تواند یکی از بزرگترین دستاوردهای شورای اسلامی شهر در دوره چهارم باشد.

انتهای پیام/75004/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول