اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سیریک خبر داد

واگذاری 7 میلیارد تومان برای توسعه و عمران سیریک

فرماندار سیریک گفت: فرماندار سیریک از واگذاری 7 میلیارد تومان در راستای توسعه و عمران این شهرستان خبر داد.

واگذاری 7 میلیارد تومان برای توسعه و عمران سیریک

به گزارش خبرگزاری فارس از سیریک، محمد اسفندیاری صبح امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان گفت: برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، شهرستان 7 میلیارد تومان اعتبار در بخش‌های راه و شهرسازی، علمی آموزشی، فنی و حرفه‌ای، ورزشی، بهداشت و درمان، منابع طبیعی و آبخیزداری، تامین آب شرب روستایی و شهری، شیلات، برق، عمران روستایی و شهری و خدمات عمومی واگذار شده است.

وی به نحوه ابلاغ و توزیع اعتبارات با توجه به قانون بودجه اشاره و تأکید کرد: اعتبارات سال 92 نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشته که البته باید با هماهنگی مدیران دستگاه‌ها و فرمانداری در بین پروژه‌هایی که  موجب برطرف شدن مشکلات مردم به ویژه روستائیان شهرستان می‌شود، عادلانه و منصفانه توزیع شود. 

فرماندار سیریک مهم‌ترین این طرح‌ها احداث هنرستان فنی و حرفه‌ای، خرید تجهیزات هوشمندسازی مدارس، احداث سالن چند منظوره، احداث درمانگاه شبانه روزی سیریک، اجرای طرح‌های هادی روستایی بمانی، روتان و خرگوشی، احداث پایگاه‌های امداد جاده‌ای احداث راه‌های روستایی بندگرمان، زمین ملا، پگو، بازگرد، تامین آب شرب شهر گروگ و روستاهای بیابان، تکمیل اسکله صیادی خور بین‌المللی آذینی و بیابان‌زدایی و تثبت شن‌های روان روستاهای شهرستان عنوان کرد.

اسفندیاری در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان با اشاره به اهمیت زیرساخت‌ها برای توسعه و آبادی و عمران  شهرستان بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید با هماهنگی فرمانداری و مدیران کل متبوع با فراهم نمودن زمینه‌های لازم برای اجرای این زیرساخت‌ها برای رفع  مشکلات و کمبودها تلاش نمایند.

انتهای پیام/88004/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول