اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون کاشان:

کاشان 144 هزار سها‌م‌دار عدالت دارد

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان گفت: تاکنون 144 هزار نفر به عنوان سهام‌دار سهام عدالت از اقشار مختلف این شهرستان به این شرکت تعاونی پیوسته‌اند.

کاشان 144 هزار سها‌م‌دار عدالت دارد

محمد باغبانی در‌ گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با تبریک هفته تعاون اظهار داشت: در یک سال گذشته 29 شرکت تعاونی در شهرستان کاشان تشکیل شده است که این تعاونی‌ها در زمینه‌های مختلف کشاورزی، ساخت و ساز مسکن، عمران، صنعت و خدمات در شهرستان کاشان فعالیت می‌کنند و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان نیز بر عملکرد آنان نظارت دارد.

وی خاطرنشان کرد: با تشکیل این تعداد شرکت تعاونی در شهرستان کاشان طی یکسال گذشته 275 نفر به عضویت این شرکت تعاونی‌ها درآمده است و برای 295 نفر اشتغال ایجاد شده است.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان کاشان از شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان کاشان به عنوان یکی از شرکت تعاونی‌های مهم و حساس در شهرستان نام برد و بیان داشت: تا کنون 144 هزار نفر به عنوان سهام‌دار سهام عدالت از اقشار مختلف جامعه اعم از افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی، ایثارگران، فرهنگیان، کارمندان ‌دولت، روستاییان، قالی‌بافان و بازنشستگان به این شرکت تعاونی پیوسته‌اند.

وی همچنین از شرکت تعاونی مسکن مهر نیز به عنوان یکی دیگر از شرکت‌های تعاونی مهم در شهرستان کاشان نام برد و افزود: شرکت تعاونی مسکن مهر شهرستان کاشان با احداث 3 هزار و 544 واحد مسکونی نقش مهمی در خانه‌دار شدن مردم این شهرستان داشته است.

باغبانی، شهرستان کاشان را نخستین شهرستانی اعلام کرد که موفق شده است در قالب تعاونی‌ها، تمامی واحدهای مسکن مهر در این شهرستان را تا پایان خردادماه امسال با انجام همه امور ثبتی و انتقال سند رسمی اعیان واحدها به متقاضیان تحویل دهد.

وی در ادامه از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی ویژه اعضا، مدیران و کارکنان شرکت‌های تعاونی کاشان به مدت 6 هزار و 750 نفر ساعت در یک سال گذشته خبر داد و افزود: این آموزش‌ها در زمینه حسابداری، کامپیوتر، قوانین و مقررات بخش تعاون، قوانین و مقرارت حوزه کار و آموزش‌های تخصصی مدیریتی صورت گرفته است.

باغبانی، برگزاری دوره‌های آموزشی از جمله وظایف اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی‌ ذکر کرد و یادآور شد: علاوه بر آموزش‌های ارائه شده، همایش‌های ترویجی اقتصاد مقاومتی، قلک خانواده و بازاریابی مشاغل خانگی نیز با هدف ترویج بخش تعاون در یکسال گذشته برگزار شده است.

وی همچنین تعداد تعاونی شهرستان کاشان را 823 شرکت تعاونی اعلام کرد و متذکر شد: با عضویت 210 هزار نفر در 823 شرکت تعاونی زمینه ایجاد اشتغال مستقیم برای 3 هزار و200 نفر فراهم شده است.

انتهای پیام/2406/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول