اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سهام عدالت در سمیرم عنوان کرد

ثبت نام 65 هزار و 26 نفر سمیرمی در طرح سهام عدالت

مدیرعامل شرکت سهام عدالت شهرستان سمیرم گفت: تاکنون 65 هزار و 26 نفر در سمیرم برای دریافت سهام عدالت ثبت نام کرده‌اند.

ثبت نام 65 هزار و 26 نفر سمیرمی در طرح سهام عدالت

الهه صابری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: طرح توزیع سهام عدالت با دو هدف عمده توزیع متعادل‌تر ثروت و درآمد و کاهش تصدی‌گری در جامعه، از آذرماه 85 فعالیت خود را در شهرستان سمیرم اجرا کرد.

وی اظهار کرد: در مرحله اول بیش از 11هزار و 992 نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی و نیروهای مسلح ثبت نام کردند.

مدیرعامل شرکت سهام عدالت سمیرم افزود: برای اجرای مرحله دوم که شامل روستائیان و عشایر بود در سال 85 شناسائی و سال 86 ثبت نام انجام شد که 30 درصد روستائیان به تعداد 9هزار و 540 نفر ثبت نام کردند.

این مسئول ادامه داد: در مرحله سوم بیش از 10هزار و 300  نفر از کارکنان کشوری و لشکری و نیز در مرحله چهارم 2هزار و 394 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران ثبت نام کردند.

صابری مرحله پنجم طرح را شامل زنان سرپرست خانوار مشمول قانون کار و تکمیل مرحله دوم دانست و تصریح کرد: افراد نیازمند و کم درآمد، خدام مساجد، حسینیه‌ها و امامزادگان، طلاب حوزه علمیه، بیماران خاص، آسیب‌دیدگان ناشی از حملات شیمیایی، کارکنان ستاد نماز جمعه، روزنامه‌نگاران و سایر گروه‌ها (اعم از قالیبافان شهری و فعالان قرآنی) به ترتیب شامل مراحل ششم تا 13 سهام عدالت در این شهرستان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مرحله آخر شامل کارگران فصلی و ساختمانی، تاکسیرانی و درخواست‌های مردمی است که اکنون در حال صدور برگ فراخوان دعوت نامه دریافت سهام عدالت است.

انتهای پیام/2301/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول