اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به میزبانی اصفهان

کارگاه آموزشی جذب گردشگر از طریق محصولات کشاوری برگزار می‌شود

کارشناس خبره گردشگری اصفهان گفت: نخستین کارگاه آموزشی اگروتوریسم(جذب گردشگر از طریق محصولات کشاورزی) به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.

کارگاه آموزشی جذب گردشگر از طریق محصولات کشاوری برگزار می‌شود

مسعود نیک‌آیین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در بورس آموزشی یک هفته‌ای توسعه، ترویج و بازاریابی محصولات اگروتروریست سازمان بهره‌وری آسیایی(IPO) به عنوان تنها نماینده برتر جمهوری اسلامی ایران انتخاب شدم، سپس پس از طی مراحل مقدماتی آزمون و مصاحبه، توسط این سازمان انتخاب و در دوره شرکت کردم.

وی با بیان اینکه دبیرخانه این سازمان در توکیوی ژاپن مستقر است، اضافه کرد: دوره‌های سازمان بهره‌وری آسیایی (Asian productivity organization)در نهایت نظم و برنامه‌ریزی کامل و در سطح بین‌المللی و به منظور ارتقا و افزایش سطح آگاهی کارشناسان خبره کشورهای آسیایی در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود که به نمایندگی از طرف جمهوری اسلامی ایران در این دوره تخصصی گردشگری افتخار حضور داشتم تا ضمن کسب آخرین دستاوردها و اطلاعات بین‌المللی در حوزه اگروتوریستم، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بی‌شمار ایران و به ویژه استان اصفهان معرفی شود.

این خبره گردشگری با بیان اینکه سازمان بهره‌وری آسیایی بیش از 60 سال قدمت دارد و کشورهای آسیایی از جمله ایران عضو آن هستند و سالانه حق عضویت پرداخت می‌کنند، تصریح کرد: همچنین به نمایندگی در دوره سازمان بهره‌وری آسیایی که در دی‌ماه سال 90 و شهریورماه جاری برگزار شد به عنوان نماینده متخصص و برتر جمهوری اسلامی ایران از طرف سازمان مذکور انتخاب شدم.

وی ادامه داد: در این دوره‌ها که با حضور 20 نفر از متخصصان گردشگری کشورهای آسیایی در مالزی و اندونزی برگزار شد، موفق به اخذ جایزه بهترین ارائه و معرفی کشور و همچنین ارائه بهترین بسته تور مسافرتی با محصولات کشاورزی ضمن معرفی تور گلاب قمصر و تور انار و سفال نطنز شدم.

نیک‌آیین اضافه کرد: به زودی با همکاری سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اصفهان کارگاه آموزشی اگروتوریست و دستاورهای این دو دوره که در سطح کیفی بسیار بالایی در دو کشور مالزی و اندونزی برگزار شد، برای مخاطبان و علاقمندان مباحث روز گردشگری برگزار می‌شود.

وی تأکید کرد: برگزاری این کارگاه آموزشی بسیار افتخار بزرگی برای اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است.

انتهای پیام/63012/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول