اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس سومین دوره شورای اسلامی شهر کهریزک:

کهریزک در فهرست شهرهای گردشگری است

نایب رئیس سومین دوره شورای اسلامی شهر کهریزک ایجاد جاذبه‌های گردشگری در این شهر را یکی از دغدغه‌های اعضای این دوره شورای اسلامی کهریزک خواند.

کهریزک در فهرست شهرهای گردشگری است

عادل عبدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در جنوب استان تهران ایجاد جاذبه‌های گردشگری در این شهر را یکی از دغدغه‌های اعضای سومین دوره شورای اسلامی کهریزک برشمرد و گفت: این منطقه دارای پیشینه تاریخی ارزشمندی است که اکنون نام بسیاری از ابنیه‌های قدیمی این شهر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر کهریزک افزود: کالبد کهریزک امروز زیر تیغ جراحی است و با اجرا و بهره‌برداری از 100 پروژه عمرانی، اجتماعی، ترافیکی و خدماتی تحولی بزرگ برای این شهر در پیش است که طی آن ساختار شهر دگرگون و فضای بهتری برای زیستن فراهم خواهد شد و مدیریت شهر اکنون به دنبال راهکاری است که علاوه بر پاسخ به مطالبات شهروندان و جلب رضایت آنها با تقویت جاذبه‌های تاریخی و طبیعی شهر، فرصتی را برای تبدیل این شهر به یکی از قطب‌های گردشگری استان تهران فراهم کند.

عضو دوره سوم شورای اسلامی شهر کهریزک در این خصوص گفت: بسیاری از شهرهای استان تهران به دلیل واقع شدن در حاشیه شهر شانس حضور و تردد سایر اهالی شهر را از دست داده‌اند اما خوشبختانه شهر کهریزک به دلیل همجواری با مرقد مطهر امام خمینی (ره)، قرار گرفتن در مسیر دسترسی به فرودگاه امام خمینی (ره)، اتوبان‌های خروجی شهر و استقرار دانشگاه پیام نور و چندین مجموعه فرهنگی و خدماتی بزرگ که آوازه آنها از فراز این شهر فراتر رفته است.

عبدی در پایان تصریح کرد: ظرفیت تبدیل شدن به یکی از قطب‌های گردشگری شهر و فرامنطقه‌ای شدن را دارد که امیدوارم پیگیری این موضوع در دستور کار شورای جدید نیز قرار بگیرد. 

انتهای پیام/2462/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول