اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری صورت می‌گیرد

اجرای 10 پروژه در منطقه 9 اصفهان

شهردار منطقه 9 اصفهان در خصوص اجرای پروژه در این منطقه گفت: 10 پروژه عمرانی، فرهنگی و ورزشی در سال جاری در منطقه 9 اجرایی می‌شود.

اجرای 10 پروژه در منطقه 9 اصفهان

عبدالرسول امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان بیان کرد: احداث مجموعه فرهنگی، اداری، تجاری منارجنبان با هزینه آزادسازی 100 میلیارد ریال به صورت مشارکتی از مهمترین پروژه‌های این منطقه در سال جاری بوده است که‌ عملیات اجرائی آن در نیمه دوم سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: پروژه دیگر صورت گرفته در این منطقه‌احداث بوستان اطراف مادی قمیش ‌در انتهای خیابان قدس است، این پروژه با هزینه‌ای بالغ بر سه میلیارد ریال اجرایی شد.

شهردار منطقه 9 شهرداری اصفهان تصریح کرد: همچنین فاز اول باند دوچرخه اطراف کوه آتشگاه به طول 1500 متر با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون ریال در دست اجرا است.

وی در مورد احداث ادامه خیابان آیت‌الله مدرس نجفی (بابک) ادامه داد: این خیابان به طول یک هزار متر و عرض 36 متر است و عملیات اجرایی این پروژه با هزینه آزادسازی 80 میلیارد ریال و هزینه اجرایی بالغ بر 15 میلیارد ریال انجام شده به طوری که 95 درصد آن احداث شده است.

امامی افزود: فاز چهارم خیابان قدس به عرض 45 متر و طول 440 متر با هزینه آزادسازی بالغ بر 40 میلیارد ریال و هزینه اجرایی 11 میلیارد ریال در دست اجرا است و در مهرماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: پارکینگ بوستان مهر به مساحت پنج هزارمترمربع احداث شده است و هزینه آزادسازی و اجرای این پارکینگ 24 میلیارد ریال بوده است.

این شهردار گفت: مجموعه ورزشی بانوان نیز در محله سودان با هزینه‌ای بالغ بر هشت میلیارد و 500 میلیون ریال در حال ساخت است.

وی بیان کرد: تعدادی‌ از پروژه‌ها به صورت مشارکتی انجام شده است که از آن جمله می‌توان به مجموعه تجاری ـ مسکونی قدس به مساحت 1500 مترمربع و اعیانی 6600 مترمربع اشاره کرد این پروژه باهزینه‌ای بالغ بر 86 میلیاردریال اجرایی شد و همچنین مجموعه تجاری اداری قدس به مساحت 400 مترمربع و اعیانی 1800 مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر 25 میلیارد ریال از جمله پروژه‌های مشارکتی این منطقه است.

وی در پایان تاکید کرد: پروژه‌های شاخص عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی منطقه 9 با هزینه آزادسازی و اجرایی بدون احتساب هزینه اجرایی طرح منارجنبان بالغ بر 288 میلیارد ریال در حال اجرا است.

انتهای پیام/63021/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول