اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آوج:

ایمان از شاکله‌های نوجوانان بسیجی است

فرماندار آوج گفت: خودباوری، ایمان و اراده قوی جزو شاکله‌های نوجوانان و بسیجیان نسل کنونی است.

ایمان از شاکله‌های نوجوانان بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از آوج استان قزوین سید عبدالله موسوی صبح امروز در جمع بسیجیان شهرستان آوج به نفوذ هجمه‌های رسانه‌ای دشمنان و ضرورت صیانت از دستاورد‌های دینی پرداخت و بر تداوم آرمان‌های نظام اسلامی تأکید کرد.

فرماندار آوج با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی همواره در معرض هجوم دشمنان و ضدانقلاب داخلی و خارجی قرار داشته است، ابراز داشت: بسیجیان امروز باید با الهام از فرهنگ و حقایق تاریخی اسلام در راستای اقتدار جامعه تلاش کرده و گام بردارند.

وی درک صحیح، دقیق و عمیق از شرایط و عرصه‌های فرا روی انقلاب اسلامی را وظیفه آحاد بسیجیان دانست و تصریح کرد: بسیجیان باید تا با حضور در عرصه‌های فرهنگی و اعتقادی زمینه را برای جلوگیری از سیل تهاجم و کینه‌ورزی‌های معاندان جامعه اسلامی مهیا کرده و برای این منظور جهاد کنند.

فرماندار آوج با تأکید بر برنامه‌سازی فرهنگی و دوری از فعالیت‌های غیر سودمند ابراز داشت: سامانه‌های ضد فرهنگی غرب امروز به طور افسارگسیخته در حال حمله به تمدن ایرانی و اسلامی بوده و می‌طلبد تا تمامی افراد به ویژه اقشار بسیجیان با سرلوحه قرار دادن آداب و موازین انقلابی در مسیر سرفرازی آرمان‌های امام راحل گام برداشته و تلاش کنند.

موسوی؛ خودباوری، ایمان و اراده قوی را جزو شاکله‌های نوجوانان و بسیجیان نسل کنونی برشمرد و تضمین افق پیش‌رو را وابسته به عمل به رهنمود‌های رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در سال جاری و تحقق حماسه‌ سیاسی و اقتصادی برشمرد.

انتهای پیام/77005/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول