اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد خوزستان:

نخستین نمایشگاه عکس «جاده ولایت» در اهواز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از برگزاری نخستین نمایشگاه عکس «جاده ولایت» در موزه هنرهای معاصر اهواز خبر داد.

نخستین نمایشگاه عکس «جاده ولایت» در اهواز برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: از عکس‌هایی که امسال در مراسم ورود کاروان نمادین امام رضا (ع) در مرز شلمچه توسط کودکان، نوجوانان و عکاسان متعدد گرفته شد، آبان ماه سال جاری نمایشگاهی تحت عنوان «جاده ولایت» در محل موزه هنرهای معاصر اهواز برگزار می‌کنیم.

وی افزود: هماهنگی‌هایی نیز در حال انجام است که تصاویر «جاده‌های ولایت» در استان‌های دیگر که توسط عکاسان ثبت شده نیز در این نمایشگاه به تصویر درآید.

سرپرست بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) در خوزستان ادامه داد: امسال مسابقه عکس خوبی در روز ورود کاروان نمادین امام رضا (ع) در مرز شلمچه توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با استقبال قابل توجهی برگزار شد که بیش از 210 کودک و نوجوان در این مسابقه شرکت کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در ادامه از برگزاری نمایشگاهی از فعالیت های دبیرخانه‌های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) سراسر کشور زمستان سال جاری در استان خبر داد و تصریح کرد: طبق رایزنی‌های صورت گرفته با مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری امام رضا (ع) مقرر شده نمایشگاهی از فعالیت‌های دبیرخانه‌های جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) سراسر کشور زمستان سال جاری به میزبانی استان خوزستان برگزار شود.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول