اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

مدیریت می‌تواند مشکلات باشگاه نساجی را حل کند

معاون مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: مدیریت جامع و صحیح می‌تواند مشکلات مالی باشگاه نساجی را حل کند.

مدیریت می‌تواند مشکلات باشگاه نساجی را حل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، هاشم جمشیدپناه عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باشگاه نساجی متعلق به کل مردم مازندران است، گفت: با مدیریت جامع و صحیح می‌توان بر مشکلات مالی باشگاه نساجی فائق آمد.

معاون توسعه ورزش مدیرکل ورزش و جوانان مازندران اذعان داشت: در آینده نزدیک کمیته رسیدگی به اوضاع اسپانسرها را شکل می‌دهیم تا با ارتباط متناوب و موثر و تعامل با سرمایه‌گذاران بخش ورزش راهکارهای مناسبی برای حمایت از این بخش صورت پذیرد.

وی از باشگاه کاله مازندران به عنوان یک الگوی مناسب در ورزش کشور نام برد و افزود: باشگاه کاله مازندران با مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی بلندمدتی که برای خود داشته است توانسته در چند سال اخیر به قطبی قدرتمند در ورزش کشور معرفی شود.

جمشیدپناه خاطرنشان کرد: باشگاه کاله در سال‌های ابتدای تاسیس با سرمایه‌گذاری در بخش قهرمانی جایگاه خود را تثبیت کرده است و هم‌اکنون با پشتوانه قهرمانی‌های متعدد در فکر زیرساخت‌های باشگاه و سرمایه‌گذاری در بخش‌های پایه است.

این مسئول ورزشی با اشاره به اینکه 11 دوره اردوی تیم‌های ملی به میزبانی مازندران برگزار شده است، گفت: این میزبانی‌ها با تعداد میزبانی‌های دو سال گذشته در مازندران برابری می‌کند که در هفت رشته ورزشی در بخش بانوان و آقایان بوده است.

وی در ادامه افزود: برای نخستین‌بار دو تیم مطرح پرسپولیس و سایپا اردوهای آغاز فصل جدید لیگ برتر را در مازندران برپا کردند و از لحاظ ورزش اجتماعی و اقتصادی بهره‌وری خوبی برای مازندران در برداشته است.

جمشیدپناه از اعلام آمادگی 12 کشور برای حضور در تور دوچرخه‌سواری مازندران خبر داد و افزود: تور بین‌المللی مازندران پنجم مهر ماه از مزار شهید شیرودی در شهرستان تنکابن آغاز می‌شود و مراسم اختتامیه آن 9 مهر ماه در ساری به نام شهیدان عبوری برگزار می‌شود و در حال رایزنی با کشور ایتالیا برای حضور در این تور بین‌المللی هستیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به پایان یافتن دوره چهار ساله مسئولیت 15 هیئت تمام تلاش خود را برای برگزاری به موقع مجامع انجام دادیم که موفق شدیم در 9 ماه اخیر شش مجمع انتخابات را برگزار کنیم.

جمشیدپناه در مورد استفاده از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان در راس هیئت‌های ورزشی عنوان داشت: از مجموع 47 هیئت ورزشی کمتر از هفت هیات را کارکنان اداره کل سرپرستی می‌کنند و این افراد بهترین گزینه‌ها برای مدیریت موقت تا زمان برگزاری مجمع انتخابات هستند و تنها در دو هیئت ورزشی روسای آن که در مجمع انتخابات رای آورده‌اند از همکاران‌مان هستند.

انتهای پیام/2296/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول