اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس:

فرهنگ شهید و شهادت پشتوانه نظام است

یکی از فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: این انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه فرهنگ شهید و شهادت بود که توانست در برابر ابر قدرت‌ها ایستادگی کند.

فرهنگ شهید و شهادت پشتوانه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرهنگ پاسدار محمدیار پیل آرام ظهر امروز در مراسم سالگرد شهید محمد سهرابی‌ثانی به نقش و جایگاه شهیدان اشاره کرد و گفت: تا زمانی که فرهنگ شهید و شهادت در سرزمین ما حاکم است کوچک‌ترین آسیبی به این مملکت نخواهد رسید.

وی افزود: امروز ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که با سلاح ترویج فرهنگ شهید و شهادت به مقابله با استکبار جهانی ایستاده‌ایم و رمز موفقیت ما نیز در گرو همین فرهنگ است.

سرهنگ پیل آرام تصریح کرد: اگر امروز ماهواره‌های صداوسیمای ما را از پوشش جهانی منع کرده‌اند دلیلش ترویج و گسترش فرهنگ شهید و ایجاد روحیه شهادت طلبی و استکبار ستیزی در جهان از طریق رسانه‌ بوده که نمی‌توانستند جلوی گرایش‌های متعدد مردم را به این فرهنگ بگیرند.

وی خاطرنشان ساخت: اگر امروز افتخاری داریم مدیون و مرهون فداکاری‌ها و از خود گذشتگی شهیدانی است که با تقدیم جان خویش ایران و انقلاب اسلامی را بیمه کرده‌اند.

پیل‌آرام در ادامه گفت: اگر تابع ولایت فقیه باشیم کوچکترین آسیبی به این کشور و انقلاب وارد نخواهد شد ولی اگر فاصله بگیریم سرنوشت نامعلومی در انتظار ماست.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: شهید محمد سهرابی‌ثانی از پاسداران با ایمان و با اخلاصی بود که هم‌گام با سایر رفیقانش ردای سرخ شهادت را برتن کرد و برای دفاع از کشور و ناموس خود به شهادت رسید.

پیل آرام تصریح کرد: شهدای شمال غرب کشور تنها برای مبارزه با گروهک تروریستی پژاک شهید نشده‌اند بلکه برای حفظ تمامیت ارضی کشور، انقلاب و اسلام شهید شده‌اند.

یادگار هشت سال دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در حوادث اخیر منطقه خاورمیانه و سیاست‌های شکست خورده یک بام و دو هوای آمریکا در قبال خاورمیانه و دروغ پردازی‌های آنان در قبال سوریه، همین بس که این سیاست همانند عراق و جنگ 33 روزه لبنان شکست خورده است.

وی افزود: هدف اصلی آمریکا و متحدانش از دروغ پردازی درقبال سوریه بیشتر از بین بردن روحیه مقاومت در منطقه و به دنبال ضعیف جلوه نشان دادن مقاومت مردمی در سوریه هستند.

پیل آرام تاکید کرد: حزب‌الله لبنان و سوریه از جمله پایگاه‌های مقاومت اسلامی هستند که با اتکا به نیروی ایمان در مقابل آمریکا و اسرائیل با اقتدار تمام ایستادگی خواهند کرد و اجازه کوچکترین تعرضی به خاک این کشور را نخواهند داد و قطعا با پاسخی کوبنده روبه رو خواهند شد.

یادگار هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: امروز ما وظیفه داریم حافظ خون شهیدان و تابع فرامین حکیمانه ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی ) بوده و اجازه کوچکترین تهدیدی به دشمنان را نخواهیم داد و آمادگی صددرصدی خویش را برای مبارزه با هرگونه تهدید یا تجاوز به خاک ایران اسلامی را اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/82013/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول