اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دومین یادواره 55 شهید محله پامنار

یادواره شهدای ستارگان بهشت برگزار شد

دومین یادواره 55 شهید محله پامنار اصفهان تحت عنوان ستارگان بهشت دقایقی پیش آغاز شد.

یادواره شهدای ستارگان بهشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرحیم تمیزی‌‌فرد مسئول بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان امشب در جمع خبرنگاران از برگزاری دومین یادواره شهدای محله پامنار اصفهان به همت هیئت حسینیه پامنار اصفهان خبر داد.

وی عنوان کرد: در پی رسالت خطیر آحاد مردم جامعه مبنی بر زنده‌ نگه داشتن یاد و نام شهدای 8 سال جنگ تحمیلی هیئت حسینیه پامنار اصفهان دقایقی پیش دومین یادواره 55 شهید محله خود را آغاز کرد.

مسئول بسیج رسانه سپاه صاحب‌الزمان (عج) بیان داشت: ‌در این یادواره که امشب پس از نماز مغرب و عشا با حضور جمعی از مردم شهیدپرور اصفهان و عاشقان شهدا به همت هیئت حسینیه پامنار اصفهان برگزار شد حجت‌الاسلام سرلک به ایراد سخن می‌پردازد.

وی در ادامه اشاره‌ای به برنامه‌های دومین یادواره 55 شهید پامنار کرد و افزود: از دیگر برنامه‌های این یادواره مداحی حاج مهدی سلحشور و حاج رضا نریمانی است.

تمیزی‌فرد متذکر شد: محله پامنار اصفهان از جمله محله‌های شاخص در کشور و استان است که خانواده‌های آن بیشترین تعداد شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

لازم با ذکر است که اولین یادواره 55 شهید این محله با حضور مسئولان استانی و خانواده‌های شهدا سال گذشته در همین مکان برگزار شد.

قابل ذکر است که در این مراسم از خانواده‌های 55 شهید محله پامنار با حضور مسئولان لشکری و استانی تقدیر و تجلیل به عمل می‌آید.

اخبار تکمیلی متعاباً اعلام می‌گردد.

انتهای پیام/63001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول