اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی زاهدان خبر داد

جذب 344 نفر در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای زاهدان

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زاهدان گفت: زاهدان با جذب 344 نفر در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای بیشترین تعداد عضویت را در بین شهرهای سیستان و بلوچستان به خود اختصاص داده است.

جذب 344 نفر در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، جواد محمدی اظهار داشت: شبکه کتابخوانان حرفه ای یک شبکه اجتماعی است که با هدف افزایش سرانه مطالعه و دسترسی آسان مردم به کتب الکترونیکی ایجاد شده است.

رئیس اداره کتابخانه‎های عمومی زاهدان با اشاره به جذب 372 نفر در شبکه کتابخوانان حرفه‎ای درمدت زمان سه ماه گفت: تا پایان اردیبهشت ماه امسال 837 نفر در استان عضو این شبکه اجتماعی بوده‎اند که این تعداد در پایان مرداد ماه به هزار و 209 نفر رسید.

محمدی افزود: از این تعداد، شهرستان زاهدان با 28 درصد اعضا بیشترین عضویت را در شبکه کتابخوانان حرفه‎ای به خود اختصاص داده است.شهرستان زابل با 151 نفر و زهک با 108 نفر عضو در رتبه‎های بعدی قرار دارند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان زاهدان ادامه داد: در کشور 176 هزار و 847 نفر عضو این شبکه اجتماعی هستندو از جمعیت 2 میلیون و 534 هزار و 327 نفر جمعیت سیستان و بلوچستان، هزار و 209 نفر عضو این شبکه هستند.

انتهای پیام/75004/خ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول