اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان خبر داد

تدوین سند چشم‌انداز فرهنگ عمومی در آبادان

امام جمعه آبادان از تدوین سند چشم انداز فرهنگ عمومی به منظور هدفمند کردن برنامه‌های فرهنگی در این شهرستان خبر داد.

تدوین سند چشم‌انداز فرهنگ عمومی در آبادان

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان آبادان که در محل نهاد امامت جمعه منطقه برگزار شد، اظهار کرد: به منظور هدفمند کردن برنامه‌های فرهنگی به زودی سند چشم‌انداز فرهنگ عمومی آبادان با حمایت و پشتیبانی نهاد امامت جمعه منطقه تدوین و منتشر می‌شود.

وی با بیان اینکه با این اقدام می‌توان در راستای ارتقای بخش فرهنگی گام‌های متعالی‌تر برداشت، افزود: به منظور برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها و مراسم دینی، مذهبی و ملی این سند تدوین خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: اداره آموزش و پرورش آبادان نیز به عنوان اتاق فکر و مسئول تدوین این سند انتخاب و معرفی می‌شوند.

امام جمعه آبادان تصریح کرد: باید در راستای احیای مضاعف اقدامات فرهنگی در شهرستان تلاش کنیم و در این خصوص همه تلاش خود را به‌کار گیریم.

وی با انتقاد از برخی اقدامات اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان خاطرنشان کرد: مدیریت کارهای فرهنگی در شهرستان آبادان بر عهده شورای فرهنگ عمومی بوده که در برخی موارد با عدم همکاری و هماهنگی نهادها و ارگان‌های دولتی در این شورا مواجه می‌شویم.

وی افزود: برای رفع این مشکل و در همین راستا باید ارگان‌های اجرایی شهرستان آبادان که در زمینه امور فرهنگی دخیل هستند یک نفر را به عنوان نماینده رسمی برای حضور همیشگی در جلسات شورای فرهنگ عمومی انتخاب کنند تا در هماهنگی با این شورا اهداف فرهنگی شهرستان را تحقق بخشند.

انتهای پیام/72001/صا20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول