اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر همدان:

کار بزرگی در همدان انجام نشده است/ دنبال نبش قبر عملکرد شورای قبل نیستیم

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه کار بزرگی در حوزه شهری در همدان انجام نشده است، گفت: در شورای چهارم به دنبال نبش قبر عملکرد شوراهای قبلی نیستیم و به دنبال انجام کار هستیم.

کار بزرگی در همدان انجام نشده است/ دنبال نبش قبر عملکرد شورای قبل نیستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، رضا میرزایی صبح امروز در آیین معارفه سرپرست شهرداری همدان با بیان اینکه شورای شهر رایزنی انتخاب شهردار را از دو ماه قبل آغاز کردند اظهار داشت: برای انتخاب شهردار بیش از 60 گزینه مطرح شد که در نهایت 20 نفر از آنها در صحن شورای شهر حضور یافته و برنامه‌های خود را ارائه کردند.

وی ادامه داد: بعد از رایزنی‌ها و بررسی برنامه‌های گزینه‌های پیشنهادی، سرانجام امیررضا یوسفیان به عنوان شهردار همدان انتخاب شد.

رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه فصل کاری در همدان به علت سرمای زمستان کم است تصریح کرد: به خاطر جلوگیری از معطلی امور شهری در نخستین فرصت، سرپرست شهرداری برای رسیدگی به امور انتخاب شد و از امروز کار خود را آغاز می‌کند.

وی اضافه کرد: شهردار سابق در طول چهار سال خدمت خود در شهرداری عملکرد خوبی داشت و از اسراف و ریخت و پاش‌ها جلوگیری کرد.

میرزایی با اشاره به اینکه یوسفیان کار را از سطوح پایین شروع کرده و کار شهرداری را می‌شناسد ابراز داشت: یوسفیان دوره‌ای به عنوان شهردار همدان و زنجان خدمت کرده و در طول شش سال گذشته نیز امور شهری را به خوبی رصد کرده و امیدواریم کارهایی در شأن همدان انجام دهد.

وی با بیان اینکه بعد از مرحوم بهنام‌جو در همدان کار بزرگی صورت نگرفته است اذعان داشت: امیدواریم بعد از گذشت 25 سال شاهد تحولی اساسی در مدیریت شهری بوده و کارهایی فراتر از عملکرد بهنام‌جو انجام شود.

رئیس شورای شهر همدان با اشاره به اینکه دیگر وقت آزمون و خطا نداریم گفت: خیلی از شهرها مانند نهاوند و ملایر در مقایسه با همدان از وضعیت عمرانی و آبادانی بهتری برخوردار هستند که تحول را در آن شهرها به خوبی می‌توان مشاهده کرد.

وی در ادامه به تکریم ارباب رجوع اشاره کرد و یادآور شد: تکریم ارباب رجوع و کرامت انسانی همه شهروندان باید انجام شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: کار مردم را در شورای شهر با راهکاری قانونی انجام دهید و اگر قانون اجازه نداد ارباب رجوع را توجیه کنید.

وی با بیان اینکه ما دنبال نبش قبر پنج سال گذشته نیستیم افزود: از امروز به گونه‌ای کار شود که بعد از گذشت چهار سال در پیشگاه خدا و مردم حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/89019/س40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول