اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبادان:

اقدام نابخردانه غرب در سوریه، ‌پاسخ پشیمان کننده را به دنبال دارد

امام جمعه آبادان گفت: هرگونه اقدام نابخردانه غربی‌ها در سوریه، ‌پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جبهه مقاومت اسلامی به دنبال خواهد داشت.

اقدام نابخردانه غرب در سوریه، ‌پاسخ پشیمان کننده را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت الاسلام علی ابراهیمی‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آبادان در محل مصلای ثامن الائمه اظهار کرد: آمریکا و برخی از همپیمانان غربی و عربی‌اش با ارزیابی مسائل مربوط به سوریه تهدید به اقدام نظامی می‌کند اما باید بداند در صورت هرگونه اقدام نابخردانه‌ای در سوریه، ‌پاسخ پشیمان کننده‌ای از سوی جبهه مقاومت اسلامی دریافت خواهد کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: جنگ افروزی و چپاول منطقه را دارد و همگان پیش‌تر شاهد این تجربه مشابه در حوادث 11 سپتامر و لشکرکشی آمریکا به عراق و غارت آن کشور بودیم.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته حج، از حجاج بیت الله الحرام خواست تا هرکدام با اخلاق و رفتار و کردار سنجیده، خود به عنوان یک مبلغ واقعی شیعه عمل کنند.

امام جمعه آبادان با اشاره به آغاز به کار شوراهای جدید شهر و روستا نقش این نهاد را بسیار مهم و تاثیر گذار دانست و افزود: اعضای شورا باید به دور از جناح بندی‌های سیاسی و طایفه‌ای تنها به فکر خدمت رسانی به مردم و پرهیز از هرگونه شعار زدگی باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور همچنین با تاکید بر ریشه کنی بی‌سوادی در کشور گفت: در دین اسلام سفارشات زیادی بر علم آموزی شده است و نهضت سواد آموزی باید به شدت فراگیر شود.

احترام و توجه به نقش و جایگاه دختران در آستانه ولادت حضرت معصومه (ع) و روز دختر نیز از دیگر سخنان امام جمعه آبادان بود.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور، 17 شهریور سالروز شهادت عده‌ای از مردم و مبارزان انقلاب اسلامی در میدان ژاله به دست رژیم ستم شاهی همچنین سالروز درگذشت روحانی برجسته انقلاب حضرت آیت الله طالقانی را گرامی داشت.

انتهای پیام2329/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول