اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت هفتکل:

حمله به سوریه نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت

امام جمعه موقت هفتکل گفت: حمله به سوریه، رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد.

حمله به سوریه نابودی رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، حجت‌الاسلام محمدحسین خلیلی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هفتکل در مسجد جامع حضرت حجت (عج) این شهر اظهار کرد: اگر آمریکا به سوریه حمله کند رژیم صهیونیستی آماج موشک‌های مقاومت قرار خواهد گرفت که این اقدام چیزی جز نابودی این رژیم جعلی را در پی نخواهد داشت.

وی در ادامه تحولات به وجود آمده در مصر و سوریه را ناراحت کننده توصیف کرد و افزود: کشورهای بیگانه به بهانه رفع مشکلات مردم کشورهای آزاده، مانند حیوانات وحشی به آن‌ها حمله می‌کنند و منابع آن‌ها را به یغما می‌برند.

استاد حوزه علمیه حضرت رسول اکرم (ص) هفتکل با اشاره به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی گفت: سران کشورهای اسلامی اصول را زیر پا گذاشتند و جبهه مقاومت را‌‌ رها کردند.

وی تصریح کرد: برخی از سران کشورهای اسلامی به وعده‌های آمریکا دل خوش کرده‌اند که این گونه مسائل باعث شد دیکتاتور آزاد شود و منتخب قانونی مردم به زندان بیفتد.

به گفته این روحانی هفتکلی، محمد مرسی به وعده‌های آمریکا چراغ سبز نشان داد و اشتباه بزرگی را مرتکب شد که مصر را به چنین سرنوشتی دچار کرد.

امام جمعه موقت هفتکل متذکر شد: آمریکا و هم پیمانانش قصد دارند در سوریه جنگ محدودی را انجام دهند ولی آن‌ها باید این نکته را بدانند در صورت انجام چنین اشتباهی، جبهه مقاومت جنگ نامحدودی را به آن‌ها نشان خواهد داد.

وی تاکید کرد: اگر آمریکا به سوریه حمله کند فرزند نامشروعش در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی آماج موشک‌های مقاومت قرار خواهد گرفت که بی‌شک این کار بهای سنگینی برای آنان دارد.

خلیلی در ادامه به فرارسیدن دهه کرامت اشاره کرد و یکم ذی القعده سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه معصومه (س) را به همه شیعیان تبریک و تهنیت گفت.

انتهای پیام/72010/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول