اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بندرعباس:

تکذیبیه هاشمی را ملاک عمل قرار دهیم/ صهیونیست‌ها فرار خواهند کرد

امام جمعه بندرعباس با یبان اینکه باید تکذیبیه آیت‌الله هاشمی پیرامون سخنان منسوب به وی در مورد سوریه را ملاک قرار دهیم، گفت: همه دیدیم صهیونیست‌هایی که مدعی مشت آهنین بودند چگونه در جنگ‌های اخیر فرار را برقرار ترجیح دادند.

تکذیبیه هاشمی را ملاک عمل قرار دهیم/ صهیونیست‌ها فرار خواهند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه امروز سوریه تاوان مقاومت و پایداری خود را می‌دهد، اظهار داشت: امروزه غرب با هدف شکستن محور مقاومت در پی ضربه زدن به مقاومت است.

وی با بیان اینکه مردم و ملت سوریه حکومت فعلی را می‌خواهند، اضافه کرد: نا آرامی‌ها در این کشور سبب باز شدن میدان برای تروریست‌هایی شده است که در آن کشور هیچ فردی از دست آنها امنیت ندارد.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه وسعت سرزمین‌های اشغالی که صهیونیست‌ها بر روی آن اسکان دارند، به اندازه یک سوم استانی همانند هرمزگان هم نیست، یادآور شد: اگر آمریکا و رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کنند مطمئنا گور اسرائیل برای همیشه کنده خواهد شد و امریکا نیز در باتلاقی نابود کننده فرو خواهد رفت.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه استکبار از دخالت و شکست‌هایش در منطقه درس نگرفته است، افزود: صهیونیست‌های دنیا دوست و جاه‌طلب، به اندازه‌ای از مرگ واهمه و ترس دارند که هنوز اتفاقی در سوریه نیفتاده است فرار را برقرار ترجیح داده‌اند.

وی با بیان اینکه مشت آهنین تبلیغات و لفاظی رسانه‌ای بیش نیست، اضافه کرد: اینکه آمریکا بخواهد به سوریه حمله کند امری بعید است چرا که حمله با سوریه با توجه به موقعیت آمریکا در منطقه و وضعیت منطقه، امری احمقانه است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون سوریه افزود: این روزها سخنانی را به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی نسبت می‌دهند، و باید گفت زمانی که ایشان این سخنان را تکذیب کرده‌اند، باید این تکذیبیه را بپذیریم و اینکه برخی اصرار دارند که بگویند وی این حرف‌ها را زده است، امری نادرست است چرا که تکذبییه باید ملاک باشد.

نعیم‌آبادی همچنین به سخنان خود و رئیس جمهوری و سردار سلیمانی در اجلاس اخیر مجلس شورای خبرگان رهبری اشاره و افزود: روحانی سخنان و گزارش جامعه‌ را از وضعیت اقتصادی و سیاست خارجی کشور ارائه کرد.

وی با بیان اینکه همه از ریاست جمهوری حمایت کنیم، ادامه داد: در آن اجلاس بنده نیز پیرامون بازسازی فرهنگ کار به عنوان محور اقتصاد و نیاز اصلی تحقق حماسه اقتصادی سخنرانی کردم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان همچنین به مناسبت‌های هفته از جمله میلاد حضرت معصومه (س)، روز جهانی مبارزه با بی‌سوادی و روز ملی سینما اشاره و افزود: حضرت معصومه (س)، بی‌شک بهترین الگو برای تربیت دختران است و والدین باید به این امر توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2310/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول