اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیرگاه در سوادکوه:

انعکاس رسانه‌ای سخنان هاشمی در سوادکوه خلاف شرع بود

امام جمعه شیرگاه با اشاره به برگزاری سالگرد ارتحال آیت‌الله صالحی مازندرانی، گفت: انعکاس رسانه‌ای سخنان هاشمی رفسنجانی در سوادکوه شمالی خلاف شرع بود.

انعکاس رسانه‌ای سخنان هاشمی در سوادکوه خلاف شرع بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، حجت الاسلام محمد مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه شیرگاه با اشاره به اینکه گفتار نیک از ویژگی‌های مومنان است، گفت: گناهان صغیره را کوچک فرض نکنیم تا تبدیل به گناهان کبیره شود.

امام جمعه شیرگاه با اشاره به سخنانی از امام جعفر صادق (ع) درباره اینکه شیعیان ما اهل ایمان و هدایت هستند، گفت: اهل هدایت واقعی همان ولایت‌مدارانند و ولایتمداران اهل ایمانند.

وی با تقدیر از حضور گسترده مردم در دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت‌الله اسماعیل صالحی‌مازندرانی به بیان انتقاد از برخی تخریب‌ها و دروغ‌هایی پیرامون برگزاری این مراسم سالگرد اشاره و خاطرنشان کرد: ایجاد درب جدید برای مسجد جامع شیرگاه لازم بود و مباحث مربوط به اجبار تعطیلی مغازه‌ها و تخریب مسجد و .... دروغ‌هایی است که برای این یادواره بیان شده است.

مهدوی با انتقاد از کسانی که به صرف بیت‌المال برای این مراسم اشاره داشتند، یادآوری کرد: آنان که به صرف بیت‌المال در این مراسم انتفاد دارند چرا به توهین شماره یک تا 12 نشریه به شخصی که به قول مقام معظم رهبری زمانی رکن رکین انقلاب اسلامی بود و یا در زمانی به بزرگان نظام در سایت‌ها و نشریان توهین می‌شد سکوت کردند.

خطیب جمعه شیرگاه با اشاره به حدیثی که سخن یک مومن را تا 70 احتمال تفسیر کنیم، تصریح کرد: اگر هم فردی خلاف واقع حرفی را بیان کند تنها نباید به یک احتمال آن توجه شود و به نظر من انعکاس رسانه‌ای این سخنان که به نفع دشمنان است خلاف شرع بوده است.

وی با اشاره به وضعیت سوریه، گفت: به قول مقام معظم رهبری اگر امریکا به سوریه حمله کند قطعا ضرر می‌کند و کشورهای حامی سوریه ساکت نخواهند کرد.

 گزارش مفصلی از وضعیت البرز مرکزی تهیه شد

حجت‌الاسلام محمد زمان مهدوی امام جمعه زیراب نیز در خطبه‌های نماز جمعه زیراب با اشاره به آغاز هفته کرامت، گفت: دهه کرامت مقدمه‌ای برای سال‌های آینده در راستای رفع محرومیت هر منطقه باشد.

امام جمعه زیراب با اشاره به سفر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام به سوادکوه و پیگیری مشکلات شهرستان، افزود: گزارش مفصلی از وضعیت البرز مرکزی تهیه و به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام داده شد و برای اجرایی شدن آن پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز فعالیت‌های شورای اسلامی شهرها و روستاها، خاطرنشان کرد: با تقدیر از شورای اسلامی دوره گذشته همه باید به شورای دوره جدید کمک کنند.

 امنیت اسرائیل در جنگ خلاصه می‌شود

حجت‌الاسلام احمد قربانی با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، گفت: روز دختر را در یک روز محدود نکنیم و هر روز برای دختران ارزش و احترام قائل شویم و باید تلاش کنیم تا طلاق در جامعه کاهش یابد.

امام جمعه پل سفید با انتقاد از برخی از برنامه‌های صدا و سیما، افزود: برخی از فیلم‌ها و موسیقی صدا و سیما غربی است و مسئولان باید برنامه‌ریزی لازم برای جلوگیری از این نوع موسیقی و فیلم‌ها را مورد توجه قرار داد.

وی با تاکید به اینکه امنیت اسرائیل در جنگ خلاصه می‌شود، تصریح کرد: اسرائیل هیچگاه موفق نمی‌شود مگر آنکه مسلمانان به اسلام عمل نکنند.

انتهای پیام/86015/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول