اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خورموج:

توطئه آمریکا در سوریه برای ایجاد خاورمیانه‌ای جدید و تسلط بر نیل تا فرات است

امام جمعه موقت خورموج گفت: توطئه آمریکا در سوریه، لبنان، عراق و افغانستان برای ایجاد خاورمیانه‌ای جدید و مسلط شدن بر محدوده نیل تا فرات است.

توطئه آمریکا در سوریه برای ایجاد خاورمیانه‌ای جدید و تسلط بر نیل تا فرات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت الاسلام سیدمهدی طاهری امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهر خورموج ضمن تقدیر از هیئت‌های مذهبی شهرستان در برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع)، میلاد با سعادت فاطمه معصومه (س) را به امت اسلامی تبریک گفت.

امام جمعه موقت خورموج افزود: جشن‌های دهه کرامت که آغازش با میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و پایانش با میلاد حضرت امام رضا(ع) است، از تمام روحانیون، مراکز فرهنگی و مراکز قرآنی انتظار داریم در شهرستان دشتی با کیفیت بیشتری نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

وی به جمعه خونین 17 شهریور اشاره کرد و یادآورشد: سرکوب خونین تظاهرکنندگان و کشتار آنها توسط ارتش شاه در روز 17 شهریور 1357 باعث وقوع انقلاب اسلامی شد.

طاهری به 19 شهریور 1358 وفات آیت‌الله سیدمحمود طالقانی اشاره کرد و گفت: آیت‌الله طالقانی از چهره‌های شاخص انقلاب، و نخستین امام جمعه تهران بود که با داشتن ویژگی‌های شایسته حضرت امام(ره) لقب این شخصیت بزرگ انقلاب را ابوذر زمان گذاشتند.

امام جمعه موقت خورموج به وقایع خاورمیانه و توطئه آمریکا در سوریه اشاره کرد و گفت: توطئه آمریکا در سوریه، لبنان، عراق وافغانستان برای ایجاد خاورمیانه‌ای جدید و تسلط بر محدوده نیل تا فرات است.

وی یادآورشد: تسلط بر نیل تا فرات از آرزوهای هزاران ساله یهود برای سیطره بر کل جهان است و از آن روزی که حضرت موسی(ع) به پیغمبری رسید و یهود را از دست فرعون نجات داد این توطئه آغاز و تا امروز هم تمام نقشه‌های دشمن با حمایت از آمریکا برای تسلط براین منطقه ادامه دارد.

طاهری ضمن تبریک آغاز به کار شورای اسلامی چهارم در شهر و روستا گفت: امیدواریم شوراهای اسلامی به کمبودها و نیازهای مردم و نارسایی‌هایی که در شهرستان و شهر خورموج وجود دارد توجه داشته باشند و کارشناسانه تشخیص و در رفع آنها بکوشند.

وی تاکید کرد: خدمت‌رسانی اعضای شوراها فارغ از هر جناح بازی باشد و همه در کنار هم برادروار در رفع حل مشکلات شهر و شهرستان بکوشند.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول