اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابرکوه:

سوریه باتلاق پیش روی آمریکا است

امام جمعه ابرکوه حمله به سوریه را باتلاقی فراروی آمریکا و اسرائیل ذکر کرد.

سوریه باتلاق پیش روی آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابرکوه با اشاره به حوادث سوریه اظهار داشت: در مورد رویایی کاذبه آمریکا در حمله به سوریه باید یادآور شویم که سوریه باتلاقی برای گرفتاری آمریکا و اسرائیل است زیرا آنچه که قرار است با آتش‌افروزی در سوریه بر سر اوباما بیاید کمتر از بلایی نیست که بر سر بوش در حکایت عراق آمد بلکه برایشان بسیار خطرناک‌تر و پر عارضه‌تر تمام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مشکل این است که آمریکایی‌ها شانس رئیس جمهوری ندارند زیرا هر کدام از دیگری سبک سر تر و بی‌تدبیرتر هستند و سیاست یک بام و دو هوایشان آنان را رسوا کرده است.

حسینی ادامه داد: اگر واقعا از جنایت شیمیایی در سوریه بر آشفته‌اند، چرا زمان جنگ ایران حاضر نشدند جنایات شیمیایی صدام را محکوم کنند؟ چرا برای موضوعی موهوم و ثابت نشده، بلکه مطمئنا ثابت شده که ایادی تروریستی خودشان عامل حمله شیمیایی بوده‌اند، حاضر هستند با توسل به رای کنگره، سازمان ملل را دور بزنند و تنها با حمایت شریکان دزد مثل عربستان، امارات و ترکیه بخواهند سوریه را تنبیه کنند؟

خطیب جمعه ابرکوه ابراز داشت: راز این تصمیم دیوانه‌وار این است که جنگ نیابتی تروریست‌ها نتوانست هدف آمریکا و اسرائیل را در نابودی جبهه مقاومت عملی کند و چاره کار را در حمله موشکی می‌بینند که این هم خیالی واهی است و سرانجامش را علیه خود خواهند دید.  

حسینی با اشاره به اقدام اتحادیه عرب در انتخاب بحرین به عنوان مقر دادگاه عربی حقوق بشر خاطرنشان کرد: این کار اقدامی مضحک است که در کشوری که حقوق بشر به صورتی گسترده و بی‌رحمانه نقض می‌شود، انجام می‌گیرد.

وی بیان کرد: آنها با هدف تبلیغاتی برای باز خرید وجهه از دست رفته رژیم آل خلیفه، چنین خیمه شب بازی می‌کنند.

امام جمعه ابرکوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راه افتادن کاروان‌های عروسی در خیابان‌ها و انجام خلاف شأن مسلمین توسط برخی از آنها در خیابان‌ها تاکید کرد: رقص در معابر عمومی، استفاده از مشروبات الکلی از یک سو و ایجاد راهبندان و ترافیک از سوی دیگر همچنین صدای بوق و موسیقی و سلب آسایش مردم در نیمه شب، در شأن جامعه اسلامی نیست.

وی از نیروی انتظامی خواست تا با هنجارشکنان برخورد جدی داشته باشند و از اقدامات آنها جلوگیری کنند.

انتهای پیام/2464/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول