اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جمعه هفته جاری

همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان برگزار می‌شود

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی جمعه هفته جاری در کرمان برگزار می‌شود.

همایش پیاده‌روی خانوادگی در کرمان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمد زندوکیلی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در شهر کرمان اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود 150 هزار نفر از شهروندان کرمانی در این همایش شرکت کنند.

وی عنوان کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی از میدان آزادی کرمان همراه با ورزش صبحگاهی آغاز و شهروندان مسیر میدان آزادی، خیابان شهید بهشتی و خیابان شریعتی تا چهارراه کاظمی و سپس تا میدان شورا را طی می‌کنند.

دبیر هیئت ورزش‌های همگانی استان کرمان تصریح کرد: همایش پیاده‌روی خانوادگی در طول مسیر با نواختن مارش نظامی و اجرای برنامه‌های طنز با حضور هنرمندان کرمانی همراه است.

زندوکیلی بیان داشت: یک دستگاه خودروی سواری پراید، کمک هزینه‌ سفر به حج، سفر به عتبات عالیات و مشهد مقدس و دستگاه‌های ورزشی از جمله هدایای این همایش است که به قید قرعه به شهروندانی که برگه‌ قرعه‌کشی داشته باشند، اهدا می‌شود.

وی گفت: مسئولان و مدیران استان و شهرستان از جمله استاندار، معاونان استاندار، فرماندار کرمان، شهردار کرمان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در این همایش حضور دارند.

زندوکیلی استقبال شهروندان کرمانی از همایش پیاده‌روی خانوادگی را خوب ارزیابی و عنوان کرد: این‌ همایش‌ها در راستای تشویق و ترغیب همه اعضای خانواده‌ها به ورزش‌ به ویژه ورزش‌های همگانی برپا می‌شود.

انتهای پیام/2446/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول