اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس در گفت‌وگو با فارس:

برخی‌ها درباره سوریه آب در آسیاب دشمن می‌ریزند

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس سوریه را خط مقاومت از اسلام توصیف کرد و گفت: برخی‌ها با سخنان و موضع‌گیری‌های خود درباره سوریه، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و به جای رهبری تصمیم می‌گیرند.

برخی‌ها درباره سوریه آب در آسیاب دشمن می‌ریزند

کمال علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به این مطلب که در دنیای امروز هر کشوری که بخواهد استقلال فکری داشته باشد با مانع کشورهای استکباری برای عرض‌اندام مواجه می‌شود، گفت: برخی از کشورها تنها نام اسلام را یدک می‌کشند و در عمل زیر سلطه استکبار هستند.

*عدم وحدت معضل بزرگ کشورهای اسلامی است

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی به کشورهای خط مقاومت اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه کشورهای سوریه، لبنان و فلسطین خط مقاومت اسلامی را تشکیل می‌دهند، افزود: عدم وحدت به عنوان معضل بزرگ کشورهای اسلامی است و ما باید از سوریه که در خط مقاومت مبارزه می‌کند حمایت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید در سخنان و موضع‌گیری‌های خود به شکلی باشیم که غرب به این نتیجه برسد که ما در کنار سوریه هستیم، خاطرنشان کرد: در کشور ما خط مشی‌ها و مسیر را مقام معظم رهبری ترسیم می‌کند.

*سوریه خط مقاومت اسلام است

علیپور با بیان اینکه مشکلات بیداری اسلامی در کشورهای مختلف به دلیل عدم وجود رهبری مقتدر است، یادآوری کرد: عبور موفق از جنگ تحمیلی، شبیخون فرهنگی و فتنه سال 88 و بسیاری از اتفاقات با اقتدار مقام معظم رهبری به دست آمده است و ایشان خط فکری فعالیت‌ها را به طور روشن مشخص کرده‌اند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، سوریه را خط مقاومت از اسلام توصیف کرد و حمایت معنوی و حتی تجهیزاتی از آن کشور را لازم دانست و گفت: برخی‌ها با سخنان و موضع‌گیری‌های خود درباره سوریه، آب در آسیاب دشمن می‌ریزند و به جای رهبری تصمیم می‌گیرند.

*بیش از 75 درصد از مردم سوریه حکومت قانونی آن کشور را قبول دارند

نماینده سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی در ماه‌های گذشته موضوع ورود سلاح‌های شیمیایی توسط کشورهای حامی تروریسم در کشور سوریه را بررسی کرده بود، یادآوری کرد: در دفاع مقدس ایران نیز کشورهای مدعی، سلاح‌های شیمیایی را در اختیار صدام قرار می‌دادند و در حال حاضر آن سلاح‌ها را در اختیار تروریست‌هایی قرار دادند که در برابر حکومت قانونی سوریه قرار دارند.

علیپور با تاکید بر اینکه دولت قانونی در سوریه حضور دارد و هر گونه تغییر و تحول در آن کشور باید توسط مردم و در مسیر قانون قرار داشته باشد، تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده بیش از 75 درصد از مردم سوریه حکومت قانونی آن کشور را قبول دارند.

*هاشمی رفسنجانی تکذیب، اصلاح یا روشنگری کند

عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان آقای هاشمی رفسنجانی در سوادکوه شمالی با موضوع استفاده سلاح شیمیایی در سوریه و استناد رئیس جمهور آمریکا به آنکه ایران استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی را پذیرفته است، تصریح کرد: ما خوشحال می‌شویم که آقای هاشمی رفسنجانی مطالب بیان شده را تکذیب کنند و یا اگر چنین مطلبی بیان شد تکذیبیه یا اصلاحیه بدهند و یا با روشنگری خود تکلیف را روشن کنند و دیدگاه‌های خود را با صراحت بیان کنند.

*بهانه به دست دشمن ندهیم

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شاید برخی از افراد تجزیه و تحلیل خاصی درباره موضوع‌های مختلف داشته باشند ولی نظرات مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب است و مسیر را روشن کرده‌اند، خاطرنشان کرد: آمریکا و غرب با بهانه انفجار برج دوقلو که خودشان انجام داده بودند به افغانستان حمله کردند و برای حضور در کشورهای حامی مقاومت هم دنبال بهانه هستند و ما نباید بهانه به دست آنان بدهیم.

انتهای پیام/86015/ر40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول