اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس از آیین نخبگان رسانه‌ای ورزش گزارش می‌دهد

تجلیل از شهید مستندساز مازندرانی حوادث سوریه + تصاویر

در نخستین آیین تجلیل از نخبگان رسانه‌ای حوزه ورزش استان مازندران از خانواده شهید هادی باغبانی مستندساز رسانه‌ای مازندران از بحران سوریه تجلیل شد.

تجلیل از شهید مستندساز مازندرانی حوادث سوریه + تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در مراسم نخستین آیین تجلیل از نخبگان رسانه‌ای حوزه ورزش مازندران که در تالار هزار نقش شهرستان ساری برگزار شد از قدیمی‌های اهل قلم تقدیر و تشکر کرد.

این مراسم که در تاریخ ورزش مازندران بی‌سابقه بود با حضور اساتید اهل قلم و بزرگان ورزش استان مازندران و خبرنگاران با اجرای برنامه‌های متنوع برگزار شد.

احمد سعادتمند مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه کار خبرنگاران بسیار مقدس است، اظهار داشت: جامعه رسانه‌ای جامعه بزرگی است که باید به قلم و قدم آنها ارج نهاد و از رسانه‌ها انتظار می‌رود که اگر نقدی در عرصه ورزش وجود دارد آن را مطرح کنند.

وی افزود: مشکلات و محدودیت‌های زیادی در عرصه ورزش وجود دارد و با توجه به امکانات و بودجه محدودی که داریم نمی‌توانیم به درستی از قهرمانان خود تجلیل کنیم.

معاون توسعه امور ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این مراسم اظهار داشت: مسابقات آسیایی شطرنج برای نخستین بار با حضور 700 نفر در مازندران برگزار شد که 310 نفر از آنها از 14 کشور آسیایی در این دوره از مسابقات حضور داشتند.

وی به برگزاری مسابقات بین المللی اتومبیلرانی در سرخرود اشاره کرد و افزود: در پنج ماهه اخیر مازندران میزبان مسابقات فوتبال، هندبال، کبدی ساحلی کشور، مسابقات لیگ برتر شطرنج و میزبانی مسابقات مختلف را در رشته‌های مختلف رزمی داشتیم.

جمشیدپناه اظهار داشت: در پنج ماه اخیر 11 اردوی تیم ملی در مازندران برگزار و در حال برگزاری است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه 240 ورزشکار مازندرانی در پنج ماهه اول سال به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند، گفت: در حال حاضر 24 مربی به اردوهای تیم ملی دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: 91 مدال توسط ورزشکاران مازندارنی در مسابقات مختلف  کسب شده از این تعداد 57 مدال جهانی و آسیایی و 34 مدال نیز بین‌المللی است.

جمشیدپناه افزود: در مسابقات جهانی کشتی که قرار است در مجارستان برگزار شود از هفت وزن پنج وزن مازندرانی هستند که این امر اتفاق خوبی است که به طور حتم رخداد مهمی را نیز رقم خواهد زد.

در این مراسم از بهرام حمیدی، محمود حاجی‌آبادی، شعبان وفایی‌نژاد، علی مصباح، اسفندیار زرکوب، محمدرضا عبدی، سیدحسن شفیعیان، حسن ترحمی، جمشید حمیدی، عباس ناساری، جواد ملک‌پور، رضایی، داوود عقیلی، سید‌عباس حسینی، بابایی و مسعود پاشنا پیشسکوتان عرصه اطلاع‌رسانی و رسانه حوزه ورزش استان مازندران با اهدای تندیس تجلیل شد.

به گزارش فارس، در این همایش با تجلیل از خانواده شهید مستندساز هادی باغبانی در بخش ویژه درگذشتگان رسانه‌ای حوزه ورزش نیز از خانواده‌های مرحوم زرافشان، مرحوم قاسم سراج و مرحوم نیما نهاوندیان نیز تجلیل شد.

حضور مدیر کل ورزش مازندران، حبیبی، برمکی، رمدانی، کوشکی و ... در مراسم

 

حضور و سخنرانی کوشکی یکی از پیشکسوتان خبرنگار در مازندران

 حضور امامعلی حبیبی اسطوره کشتی جهان در ساری

 

 

 

خبر و عکس از مهدی رضی و امیرعلی رزاقی

انتهای پیام/2296/ت40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول