اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته تعاون

تعاونی‌های برتر استان قم تقدیر شدند

همزمان با هفته تعاون استاندار قم از 12 تعاونی برتر استان تقدیر کرد.

تعاونی‌های برتر استان قم تقدیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، در لوح تقدیر کرم رضا پیریایی استاندار قم خطاب به هیئت مدیره شرکت‌های تعاونی برتر استان اینگونه آمده است: گسترش فرهنگ تعاون و همیاری، علاوه بر شکوفایی جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف، گامی بلند در راستای برقراری عدالت اجتماعی و زمینه ساز رشد و بالندگی فردی است.

در ادامه این لوح آمده است: اکنون که به فضل الهی و با تکیه بر روح تفکر و مشارکت جمعی، به عنوان یکی از تعاونی‌های برتر استان قم برگزیده شده‌اید، بر خود لازم می‌دانم ضمن تبریک هفته تعاون، از زحمات و تلاش‌های مؤثر و قابل تحسین جنابعالی و تمام فعالان زحمت‌کش این عرصه، تقدیر و تشکر کرده و امیدوارم در سایه الطاف حق تعالی، همواره شاهد حضور مستمر و پرتلاش شما در مسیر توسعه و ترویج بیش‌ازپیش فرهنگ مشارکت و همکاری باشیم.

گفتنی است؛ شرکت تعاونی‌های کشت و صنعت قلعه نساء، اتحادیه  تعاونی مسکن ادارات، احیاگران نواندیش، تعاونی مسکن تاکسی‌داران شماره 14، تعاونی صنایع پلاستیک، نانو بتن امین، پیمان دارو، تعاونی بازنشستگان تلاشگر امین، تعاونی گردشگری سبز معراج، تعاونی مصرف طلاب دانشجوی رزمنده و تعاونی‌های مسکن و مصرف فرهنگیان، 12 تعاونی برتر استان در هفته تعاون امسال بودند که توسط پیریایی استاندار قم مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین تعاونی کشت و صنعت قلعه نساء از استان قم، به عنوان تعاونی برتر کشور انتخاب شد و روز گذشته در مراسمی با حضور مقامات عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، از مسئولان این تعاونی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2258/ذ/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول