اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر:

رونق شهر شوشتر در گرو حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است

شهردار شوشتر گفت: رونق شهر شوشتر نیاز به اعتبار کلان دارد و این اعتبار تنها باید از سوی سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تامین شود.

رونق شهر شوشتر در گرو حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش دُر عصر امروز در مراسم بازگشایی هتل جهانگردی شهرستان شوشتر اظهار کرد: رونق شهرستان شوشتر نیازمند اعتبار کلان است و این اعتبار را نمی‌توان از منابع دولتی تامین کرد و باید از حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بهره برد.

وی افزود: شهرداری شوشتر درب‌ها را برای حضور سرمایه‌گذاران باز کرده است و هرنوع همکاری و مساعدت با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را در اولویت نخست قرار داده‌ایم.

دُر با اشاره به اینکه راه‌اندازی این هتل بدون همکاری شورای سوم امکان پذیر نبود، تاکید کرد: اعضای شورای سوم برای راه‌اندازی این هتل تلاش زیادی به کاربسته‌اند و به این دلیل از زحمات آنها تشکر می‌کنم.

*قانون نهادهای دولتی را از سرمایه‌گذاری فراری کرده است

شهردار شوشتر گفت: قانون برای بسیاری از نهادهای دولتی یا سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را محدود کرده و اصلا مجال رشد و نمو نداده است و به این دلیل باید کوشید تا قانون در این زمینه اصلاح شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر زیربنای لازم را برای گردشگری ندارد و باید کوشید تا بخش خصوصی برای رفع مشکلات در این حوزه پای به میدان بگذارند.

انتهای پیام/72006/ع20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول