اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جامعه روحانیت شیراز:

رضایت مردم از مسئولان منوط به تحقق اهداف حکومت الهی است

دبیر جامعه روحانیت شیراز گفت: هرچه در تحقق اهداف حکومت الهی موفق‌تر باشیم رضایت مردم نیز از ما بیشتر می‌شود.

رضایت مردم از مسئولان منوط به تحقق اهداف حکومت الهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محی‌الدین طاهری بعد از ظهر امروز در نشست هفتگی جامعه روحانیت شیراز که در مصلای نماز جمعه این شهر برگزار شد، اظهار داشت: انتظار روحانیت از دستگاه‌های متولی فرهنگ و امنیت در این شهر ایجاد فضایی در شان سومین حرم اهل بیت (ع) است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز ابراز داشت: باید دستگاه‌های متولی به‌گونه‌ای عمل کنند که افراد متدین در سطح جامعه احساس آرامش داشته باشند.

وی ادامه داد: در مقابل نیز باید با برخورد جدی با افراد بی‌دین شرایطی فراهم شود که این افراد احساس ناامنی کنند.

طاهری اذعان داشت: برخی ناهنجاری‌ها در سطح جامعه با روح اسلامی حکومت ما سازگاری ندارد که باید با جدیت با آنها برخورد شود.

وی ابراز کرد: وجود باغ‌های فاقد مجوز که به برگزاری مراسم غیراسلامی می‌پردازند یکی از معضلاتی است که باید با فوریت و جدیت با آنها برخورد شود.

دبیر جامعه روحانیت شیراز خاطرنشان کرد: در برخی از این باغ‌ها اقداماتی صورت می‌گیرد که در شأن شهری مذهبی مانند شیراز نیست.

وی عنوان کرد: بدپوششی نیز یکی دیگر از ناهنجاری‌هایی است که باید تمام دستگاه‌های متولی برای حذف همیشگی آن اقدام کنند.

طاهری ادامه داد: در موضوع بدپوششی شاهد اتفاقاتی نامناسب هستیم که امیدواریم در زمانی کوتاه این مشکلات برطرف شود.

وی متذکر شد: در حوزه ترافیک نیز در مرکز شهر شیراز شهروندان با مشکلات عدیده مواجه هستند که می‌توان با تدوین یک استراتژی مناسب این مشکلات را مرتفع کرد.

دبیر جامعه روحانیت شیراز اضافه کرد: اقدامات خوبی صورت گرفته، اما برای رسیدن به یک شرایط مطلوب تمام متولیان باید همدل باشند. 

وی یادآور شد: هدف تمام افراد باید رسیدن به شرایط کمال برگرفته از آموزه‌های دینی باشد که رسیدن به این شرایط کار دشواری نیست.

طاهری خاطرنشان کرد: مردم ما در راه دین خود و حاکم شدن احکام اسلامی انقلاب کرده‌اند و مسئولان نیز باید همواره حافظ روح اسلامی جامعه باشند.

رئیس هیئت امنای آستان مقدس حضرت سید علاءالدین‌حسین (ع) ابراز داشت: هرچه در تحقق اهداف حکومت الهی موفق‌تر باشیم رضایت مردم نیز از ما بیشتر می‌شود.

وی تأکید کرد: رضایت خانواده شهدا، روحانیت و افراد متدین باید هدف اصلی تمام مسئولان در حوزه‌های مختلف باشد.

به گزارش فارس، نشست هفتگی اعضای جامعه روحانیت شیراز در حالی برگزار شد که سردار سیروس سجادیان فرمانده انتظامی استان فارس به عنوان مهمان ویژه به مباحث مختلف مدنظر این اعضا پاسخ گفت.

انتهای پیام/2448/ذ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول