اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

بسیجی از هیمنه پوشالی استکبار نمی‌ترسد/ولایت خط قرمز بسیجیان است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: بسیجیان هرگز از قدرت ‌و تهدیدات‌ پوشالی استکبار نمی‌ترسد و در راه حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب سر از پا نمی‌شناسد.

بسیجی از هیمنه پوشالی استکبار نمی‌ترسد/ولایت خط قرمز بسیجیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی شاهرودی ظهر امروز در نخستین گردهمایی فرماندهان رده‌های مقاومت بسیج استانی سازمان‌ها و ادارات کل تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج، با بیان اینکه راه بسیج روشن است، اظهار کرد: بسیجیان در مسیری حرکت می‌کنند که خداوند متعال همواره آنان را هدایت می‌کند.

وی مجاهدت را ویژگی بارز بسیجیان خواند و بیان داشت: کسانی که در مسیر مجاهدت الهی حرکت می‌کنند، همواره از الطاف و هدایت‌های خداوند برای استفاده بهتر از زمان و پیشروی بیشتر مسیر بهره‌مند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تاکید بر اینکه ولایت‌مداری بارزترین ویژگی و خط قرمز بسیجیان است، خاطرنشان کرد: بسیجیان با داشتن چنین ویژگی‌هایی هرگز در مسیر باطل قرار نمی‌گیرند و از راه باز نمی‌مانند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی خاطر نشان کرد: بسیجیان هرگز از قدرت و هیمنه پوشالی دشمنان به ویژه استکبار نمی‌‌ترسند و در راه دفاع از حق و حقیقت همواره در میدان حاضرند.

وی با اشاره به تهدیدات و توطئه‌های شبانه روزی دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون اظهار کرد: روحیه بسیجی در ایران اسلامی بزرگترین مانع رسیدن دشمنان به اهداف شومشان علیه این ملت بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان خاطرنشان کرد: داشتن روحیه بسیجی در بین رزمندگان در طول هشت سال جنگ تحمیلی رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمن متجاوزی بود که از سوی تمام دشمنان انقلاب حمایت می‌شد.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در ادامه با بیان اینکه رسیدن به قرب الهی تنها خواسته انسان‌های خدایی است، گفت: خداوند در چشم آنان بزرگ و تمام مادیات دنیوی کوچک و زبون است.

وی تصریح کرد: انسان‌هایی که با خدا هستند، انقدر قوی و ریشه‌دار می‌شوند که هیچ موجودی نمی‌تواند، آنها را از مسیر راست و حقیقتی که در پیش گرفته‌اند منحرف کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: بسیجیان برای اینکه در جامعه تاثیرگذار باشند، باید  چنین روحیه‌ای را در خود تقویت کنند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه بسیجیان در ارائه خدمت روز و شب نمی‌شناسند، گفت: ایستادگی، ساده‌زیستی و دفاع از ارزش‌ها از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان است.

وی افزود:‌ بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون در هر زمان و مکانی که وارد عرصه شد تاثیرگذاری مثبت خود را داشته و نقش بسزایی در خلق حرکت‌های بزرگ و افتخارات امروز ایران اسلامی داشته است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اضافه کرد: ایران اسلامی در زمینه علمی طی چند سال اخیر به جایگاهی دستیافته که کشورهای توسعه یافته در رسیدن به آن عاجر هستند.

حجت‌الاسلام حسینی‌شاهرودی در پایان با اشاره به پیشرفت‌های علمی، نظامی، فرهنگی کشور در چند سال اخیر اظهار کرد: پیشرفت‌های علمی و هسته‌ای ایران که امروز موجب وحشت دشمنان شده نتیجه تلاش و ایثارگری‌های بسیجیانی همچون شهید احمدی روشن است. 

انتهای پیام/79002/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول