اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

دولت جدید زمینه اعطای وام اشتغال را فراهم کند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت جدید باید معوقه‌های وام‌های بانکی در دولت گذشته را پس گرفته و زمینه اعطای وام اشتغال را فراهم کند.

دولت جدید زمینه اعطای وام اشتغال را فراهم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد حجت‌الاسلام غلام‌رضا مصباحی مقدم دقایقی پیش در مراسم اختتامیه بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در محل دانشگاه لرستان گفت: دولت باید زمینه اعطای وام اشتغال را به افراد دارای شرایط فراهم کند.

وی افزود: متاسفانه در دولت گذشته خیلی از افرادی که وام گرفته‌اند آن را برنگردانده و امروز بانک‌های ما برای پرداخت وام با مشکل مواجه شده‌اند.

مصباحی مقدم گفت: دولت جدید باید این منابع را پس بگیرد و زمینه را برای پرداخت وام اشتغال به افراد دارای شرایط فراهم کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: باید با کار و تلاش، کاری کنیم که در زمینه‌های مختلف نظیر تولید گندم، تولید مرغ، دام و ... کشور را خودکفا کنیم که با خودکفا شدن کشور سلامت اقتصادی حفظ می‌‌شود.

مصباحی مقدم با بیان اینکه باید زمینه کار و تلاش در جامعه فراهم شود، تصریح کرد: سیاست باید سیاست یادگیری باشد و افراد را باید توانمند کرد نه در جیب آن‌ها پول گذاشت.

وی با بیان اینکه در بازار نباید تبانی باشد اظهار کرد: اتحادیه‌های شکل گرفته در بازار نباید تبانی کنند باید جلوی احتکار و انحصار در بازار گرفته شود زیرا این‌ها بیماری بازار هستند.

مصباحی مقدم با بیان اینکه باید اخلاق در بازار حاکم و به رقیب خود کمک شود، خاطرنشان کرد: حاکمیت اخلاق در بازار این است که اگر رقیب ما در حال ورشکسته شدن بود او را کمک کنیم و دستش را بگیریم.

وی گفت: حاکمیت در بازار باید شفاف باشد که متاسفانه اختلاف قیمت‌ها در تهران در مناطق بالای شهر، مرکز ‌شهر و پایین شهر غوغا می‌کند.

وی گفت: همه باید از حیثیت جنس باخبر باشند و قیمت‌ها را به خوبی بدانند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برقراری صداقت و وفای به عقد و پیمان در اقتصاد باید باشد، گفت: متاسفانه بسیاری از پرونده‌های قضایی امروز ناشی از بی‌صداقتی، فریبکاری‌ها و تقلب‌ها است.

لازم به ذکر است بیست و دومین اجلاس سراسری نماز دو روز است که در شهر خرم آباد در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2304/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول