اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

ارتباط با روحانیت از توفیقات هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی است

امام جمعه زنجان گفت: ارتباط با روحانیت از توفیقات هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی است.

ارتباط با روحانیت از توفیقات هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار کرد: بازده و دستاوردهای برنامه‌های فرهنگی پس از گذشت 20 سال مشخص می‌شود.

وی با تأکید به اینکه توجه به دیدگاه‌های فرهنگی و دینی به عنوان یک تعهد و رسالت از اهمیت و ظرافت بسیاری برخوردار است، تصریح کرد: مسائل فرهنگی و دینی از حساسیت بالایی برخوردار هستند.

امام جمعه زنجان خاطر نشان کرد: پس از ائمه و معصومین بزرگان دین، فقها، علما، اساتید، شعرا و... عهده دار این مسائل هستند.

وی با اشاره به اینکه جامعه قرآنی زنجان به برکت صدق نیت عالم ربانی مرحوم آیت‌الله موسوی امام جمعه سابق زنجان رشد خوبی داشته است، افزود: امروز ثمره و دستاورد این عرصه‌ها در حوزه‌های آموزش، قرائت، حفظ و... به خوبی روشن است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در زمینه عشق به اهل بیت استان زنجان با تبلیغات به شهر شور و شعور حسینی مشهور نشده است، گفت: این شهرت در عمل صادقانه صاحبان فکر و اندیشه، شعرای دلسوخته، مادحین علاقه‌مند به اهل بیت و مردم متدین و ولایت‌مدار زنجان محقق شده است.

وی ادامه داد: با همدلی، هم اندیشی و همکاری مجموعه نتایج خوب و درخشانی در همه زمینه‌ها ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان اضافه کرد: مجامع فرهنگی، هنری، دانشگاهی، مذهبی، هیئات مذهبی تاثیرگذار بسیاری در استان وجود دارد.

وی، یکی از توفیق‌های هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی را ارتباط با روحانیت دانست و افزود: پایگاه‌های باالقوه فرهنگی و دینی و پایگاه‌های مقاومت مساجد جزو این تشکل‌ها هستند.

آیت‌الله خاتمی مساجد را مهم‌ترین و اصلی‌ترین سنگر مسلمانان دانست و گفت: امامان جماعت به عنوان سنگربان و نیروهای جوان نیز به عنوان افسران آینده هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان به اهمیت حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و اظهار داشت: مجامع علمی خواهران در استان زنجان سازماندهی خوبی دارد.

وی با بیان اینکه 10 حوزه علمیه خواهران در زنجان فعالیت می‌کند، گفت: باید تلاش شود تعداد این حوزه‌ها افزایش یابد.

انتهای پیام/73008/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول