اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور خبر داد

فعالیت 300 هیئت مذهبی در منطقه نیروگاه قم

مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور از فعالیت 300 هیئت مذهبی در منطقه نیروگاه قم خبر داد.

فعالیت 300 هیئت مذهبی در منطقه نیروگاه قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم عبدالعلی غلامی پیش از ظهر امروز در نشست مطبوعاتی با اشاره به مجتمع فرهنگی نور واقع در منطقه نیروگاه اظهار کرد: با وجود همه محرومیت‌هایی که در منطقه نیروگاه وجود دارد ولی مردم این منطقه جزو مشتاق‌ترین و علاقه‌مندترین مردم به آرمان‌های انقلاب هستند.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی نور زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان قم فعالیت می‌کند و دارای امکاناتی مانند آمفی‌تئاتر،‌ سینما، استخر، واحد مشاوره و آموزش خانواده، واحد امور مساجد، مهد شکوفه‌های قرآنی، کتابخانه و واحد تربیت بدنی برادران و خواهران است. مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور با بیان اینکه 103 مسجد در منطقه نیروگاه وجود دارد گفت: منطقه نیروگاه از نظر علمی جزو مناطق پرافتخار بوده و در زمینه مسائل انقلابی و اعتلای دینی به خوبی درخشیده است.

وی عنوان داشت: 300 هیئت مذهبی در این منطقه وجود دارد که علاوه بر مساجد، در مدارس راهنمایی و متوسطه مشغول فعالیت هستند.

غلامی یادآور شد: 13 مؤسسه قرآنی در منطقه نیروگاه وجود دارد که فعالیت‌های قرآنی آنها چشمگیر است.

وی عنوان داشت: جمعیت 400 هزار نفری در منطقه نیروگاه وجود دارد که همه آنها جوان و پویا هستند و استقبال پرشوری از برنامه‌های این مجتمع داشته‌اند.

مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور یادآور شد: مجتمع فرهنگی نور به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی می‌پردازد و برنامه‌های دینی و مذهبی را ساماندهی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نشست‌های دینی و جلسات پاسخ به سؤالات و شبهات در حوزه مسائل اعتقادی نسل جوان و دانش‌آموزان در مجتمع نور برگزار می‌شود.

غلامی با بیان اینکه ساماندهی مؤسسات قرآنی در دستور کار مجتمع نور قرار گرفته است گفت: باید از نظر تربیت و پرورش استعدادها زمینه‌ای ایجاد شود که نوجوانان و جوانان استعدادهای خود را پرورش دهند.

وی یادآور شد: دوره آموزشی ویژه ائمه جماعات برگزار شده تا در زمینه ارتباط، تعادل و تبادل فکری مباحثی ارائه شود.

مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور با اشاره به برگزاری همایش‌های سبک زندگی اسلامی گفت: همایش سبک زندگی فاطمی در ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار شده است که مباحثی در زمینه تربیت فرزند و دفاع از ولایت در این همایش‌ها مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: تغذیه اسلامی از دیدگاه اسلام، سبک زندگی امام حسن مجتبی (ع) و سبک زندگی امام خمینی (ره) از جمله همایش‌های برگزار شده در این سلسله همایش‌های سبک زندگی اسلامی است.

غلامی با اشاره به کتابخانه مجتمع فرهنگی نور گفت: 21 هزار جلد کتاب در کتابخانه این مجتمع وجود دارد که 830 نفر در این کتابخانه عضویت دارند.

وی به رشته‌های ورزشی مجتمع نور اشاره کرد و افزود: ایروبیک، آمادگی جسمانی، کاراته، تکواندو، ووشو و شنا از جمله رشته‌های ورزشی است که در این مجتمع ارائه می‌شود.

انتهای پیام/78003/ج30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول