اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کانون پرورش فکری دهدشت عنوان کرد

مظلومیت کانون پرورشی شهر دهدشت/وعده سرخرمن شهرداری به کانون

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دهدشت با بیان این‌که مدیران کهگیلویه درک درستی از اهمیت کانون ندارند، گفت: کمبودها و مشکلات کانون ناشی از همین موضوع است.

مظلومیت کانون پرورشی شهر دهدشت/وعده سرخرمن شهرداری به کانون

فرحناز رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دهدشت با اشاره به جایگاه و تاثیرگذاری برنامه‌های کانون در تربیت نسل‌های آینده و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان اظهار داشت: متاسفانه این مهم در شهر دهدشت به باد فراموشی سپرده شده و عملاً حمایت جدی از سوی مسئولان به فعالیت‌های کانون نمی‌شود.

کمبود مراکز کانون پرورش فکری در شهر دهدشت

مسئول کانون پرورش فکری دهدشت اضافه کرد: در حالی که در گچساران و یاسوج چندین مرکز کانون پرورش فکری در نقاط مختلف شهر به فعالیت می‌پردازند در شهر 60 هزار نفری دهدشت و مرکز شهرستان کهگیلویه تنها یک کانون و آن هم با انبوه مشکلات و کمبودها وجود دارد.

وی با انتقاد از دید ضعیف فرهنگی مسئولان و مدیران کهگیلویه و شهر دهدشت نسبت به مسائل فرهنگی تصریح کرد: سال‌هاست کانون با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند ولی هیچ کدام در راستای رفع این مشکلات گامی هر چند کوچک بر نداشته‌اند.

زمین اهدایی شهرداری دهدشت  به کانون پرورشی مالکی دیگر داشت

رحیمی با بیان این‌که بعد از مدت‌ها رایزنی شهرداری دهدشت با اختصاص زمینی در کوی جانبازان برای تأسیس مرکز شماره 2 کانون موافقت کرد، افزود: بعد از این که این مسئله رسانه‌ای و در اکثر سایت‌ها و جراید منتشر شد متوجه شدیم که این زمین که متعلق به شهرداری بوده در یک فرایند نامشخص به نام فرد دیگری به ثبت رسیده است.

مسئول کانون پرورشی دهدشت با تقدیر از تلاش‌های شهرداری دهدشت به جهت تلاش برای اختصاص این زمین به کانون عنوان کرد: شهرداری دهدشت با این کار روغن ریخته را نذر کرده بود.

دهدشت نیازمند سه مرکز کانون پرورشی دیگر است

وی با بیان این که اگر مدیران و حتی عامه مردم نگاه جامع‌تری به فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون داشتند هم اکنون کانون پرورشی دهدشت در این وضعیت نبود، تاکید کرد: مادامی که جامعه ما به خصوص مدیران کهگیلویه درک درستی از مسائل فرهنگی و تربیتی به خصوص در حوزه کودکان نداشته باشند، نباید منتظر پیشرفت در امور تربیتی در این حوزه باشیم.

رحیمی ابراز داشت: شهر دهدشت با توجه به وسعت و نیز تعدد کودکان و نوجوانان این شهر حداقل به سه مرکز کانون پرورشی دیگر با امکانات قابل قبول و فضای کافی نیازمند است و با این شرایط هیچ امیدی به آینده نیست.

انتهای پیام/82008/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول