اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

تحقق حماسه اقتصادی تکلیف جهادی امروز تک تک مردم و مسئولان نظام است

فرماندار قروه گفت: تحقق حماسه اقتصادی تکلیف جهادی امروز تک تک مردم و مسئولان نظام است.

تحقق حماسه اقتصادی تکلیف جهادی امروز تک تک مردم و مسئولان نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، محمدرسول شیخی‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان این نکته گفت: دوران 8 ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این رمز و بوم، یکی از حساس‌ترین و بارزترین برهه‌های حیات راستین این ملت، است که همچون نگینی تابناک، تا همیشه زمان، بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

وی افزود: پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح وحدت و ایمان بود، در سایه هدایت‌های امام خمینی (ره) شکل گرفت و موجب احیای یک مکتب سازنده و نهضت‌های آرمانگرا و ایدئولوژی جهانگیر شد.

فرماندار قروه خاطرنشان کرد: دفاع مقدس ما در زمینه‌های مختلف سیاسی، ‌نظامی، اجتماعی، فرهنگی، توانست معادلات جهانی معمول را بر هم زند و تحلیل‌های مادی دنیاپرستان را نقش برآب سازد.

شیخی‌زاده تاکید کرد: این حادثه عظیم، بی‌شک در یاد ملت ایران خواهد ماند و غرور و سرافرازی و حماسه‌آفرینی را در نسل‌های بعد برجای خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه محوریت برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با محوریت جوانان باشد، افزود: رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمن خیره سری را ناکام ساخت  و این فرهنگ باید به نسل آینده‌ساز،تسری یابد.

به گفته فرماندار قروه، وقتی از دفاع مقدس یاد می‌شود دنیایی از شرف و حماسه ملتی نجیب و آزاده در اذهان تداعی می‌شود که عطر معنویت و صفای خاصی به ما ارزانی می‌دارد.

وی گفت: ملتی که با پرورش رزمندگانی حماسه‌آفرین مفهوم روشن «تعبد در برابر ولایت» را به نمایش گذاشتند و با انگیزه «ادای تکلیف» در پی «مرجع و رهبر» خود سر از پا نشناخته، به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و به پیروزی بزرگی که حفاظت از وجب به وجب سرزمین اسلامی و صیانت از مکتب و عقیده بود دست یافتند.

شیخی‌زاده برخورداری مردم ایران از رهبری توانا و آگاه و ایستادگی هوشمندانه در پرتو انگیزه‌های دینی و ملی در مقابل دشمنان را نقطه قوت همیشگی این ملت مقاوم عنوان کرد و افزود: انگیزه حضور مردم ما در عرصه‌های مختلف، دینی، عقیدتی و ملی است.

به گفته فرماندار قروه، تکلیف جهادی که امروز بر دوش تک تک مردم و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تلاش برای تحقق حماسه اقتصادی است.

وی افزود: با عبور از تحریم‌های اقتصادی دشمنان و تحقق این شعار بار دیگر شاهد به مذلت کشیده شدن دشمنان ایران اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام/79009/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول