اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

رشد 5 برابری ثبت‌نام حج عمره در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد از رشد 5 برابری ثبت‌نام حج عمره در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

رشد 5 برابری ثبت‌نام حج عمره در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، رحمان فاضلی صبح امروز در جمع خبرنگاران با ذکر این مطلب که حج عمره امسال از بهمن آغاز خواهد شد، اظهار کرد: در سال جاری از استان ما 10 کاروان به حج عمره اعزام می‌شود که از این تعداد هشت کاروان آن عادی و تعداد دو کاروان دانشجویی است.

مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در ثبت نام حج عمره در سال 90 از این استان 9 هزار و 252 نفر ثبت‌نام کردند که نسبت به سال 87، رشد پنج برابری داشته است.

فاضلی از حج تمتع و تعداد افراد اعزامی به این سفر معنوی در استان پرداخت و گفت: 100 نفر از زائران کهگیلویه و بویراحمدی در قالب یک کاروان در هفته اول مهرماه به حج تمتع اعزام خواهند شد.

مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد 56 نفر مرد و تعداد 41 نفر زن و سه نفر نیز از عوامل اجرایی این سفر معنوی هستند.

وی با تشریح برنامه‌های هفته حج تصریح کرد: امسال نیز در مصلای شهر یاسوج همایش حج از برنامه‌های مهم این هفته به شمار می‌رود.

این مسئول با برشمردن بزرگی و عظمت این سفر معنوی و ابعاد مختلف آن در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی و البته سیاسی اظهار داشت: موسم حج بهترین زمان و مکان برای پرهیز از گناهان است.

فاضلی از شعار امسال حج گفت و افزود: شعار امسال "حج، هم اندیشی، معنویت و اتحاد اسلامی" است که با توجه به د. مقوله اسلام‌ستیزی و اسلام هراسی، اتحاد هرچه بیشتر مسلمانان در برابر استکبار جهانی ضروری به نظر می‌رسد. مدیرکل حج و زیارت استان کهگیلویه و بویراحمد از آغاز ثبت‌نام تشرف به عتبات عالیات از 16 شهریور امسال سخن به میان آورد و گفت: اعزام در اواخر مهرماه تا آذرماه امسال خواهد بود و مهلت ثبت‌نام هم 10 روز است.

انتهای پیام/82009/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول