اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مد‌یرعامل آتش‌نشانی رشت خبر داد

مهار 51 مورد آتش‌سوزی خودروهای شخصی در رشت

مدیر‌عامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی رشت از مهار 51 مورد آتش‌سوزی‌ خودروهای شخصی در این شهر در پنج ماه نخست امسال خبر داد.

مهار 51 مورد آتش‌سوزی خودروهای شخصی در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علی مقصودی بعد از ظهر امروز در جریان مانور اطفای حریق این شهر اظهار کرد: در پنج ماه نخست امسال 51 مورد آتش‌سوزی خودروهای شخصی در رشت مهار و خاموش شده است.

وی آتش‌سوزی خودروها در مقایسه با دیگر حریق‌ها مانند علفزارها، جنگل‌ها، واحدهای مسکونی و تجاری را بیشترین میزان آتش‌سوزی در مدت مذکور عنوان کرد.

این مسئول ادامه داد: در پنج ماه نخست امسال 49 مورد آتش‌سوزی خودرو در کلانشهر رشت رخ داد که ماموران آتش‌نشانی برای اطفای آنها وارد عمل شدند.

به گفته وی، تیم‌های آتش‌نشانی و امداد و نجات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کلانشهر رشت در مدت مذکور با میانگین چهار دقیقه پس از اطلاع ‌یافتن از وقوع حادثه خود را به محل رسانده و به خدمات‌رسانی و اطفای حریق مشغول شدند.

مقصودی درباره برگزاری مانور سازمان آتش‌نشانی کلانشهر رشت تصریح کرد: مانور مشترک اطفای حریق و امداد و نجات با محوریت سازمان آتش‌نشانی و همکاری کارگروه‌های امداد و نجات رشت برای مقابله با حواث غیر‌مترقبه امروز برگزار شد.

وی، هدف از اجرای این مانور را ایجاد هماهنگی بیشتر بین سازمان‌های امدادی شهرستان رشت از جمله پلیس، اداره گاز، اداره برق، پلیس راهور، اورژانس، اداره عمران شهرداری، راه و شهرسازی، پسماند و شرکت امدادرسان گیل ذکر کرد.

مدیرعامل آتش نشانی رشت خاطرنشان کرد: در این مانور دستگاه‌های شرکت کننده با تجهیزات لازم در محل حاضر شدند و با تمرین و مرور وظایف از پیش تعیین شده برای مقابله با حوادث و سوانح با سازمان آتش‌نشانی همکاری کردند.

وی، نمایش توانمندی‌های سازمان‌های امدادی، بالا بردن سطح هماهنگی، آمادگی نیروها، ارتقای توان عملیاتی و سرعت عمل نیروها برای مقابله با حوادث احتمالی را از جمله اهداف مانور آتش‌نشانی ذکر کرد.

انتهای پیام/84002/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول