اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

شورای تبریز از دومین موزه شهر جهان نقل مکان می‌کند

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با اعلام اینکه شورا از موزه شهر نقل مکان کرده و در ساختمان شماره 2 شهرداری تبریز مستقر می‌شود، گفت: احیاء و مرمت عمارت شهرداری تبریز به عنوان موزه شهر، یک تکلیف فرهنگی است.

شورای تبریز از دومین موزه شهر جهان نقل مکان می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اکرم حضرتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق پیگیری‌های انجام شده مقرر شده، شورای چهارم برخلاف شورای سوم در ساختمان شماره 2 شهرداری تبریز واقع در خیابان ارتش مستقر شود و محل فعلی، احیاء و به عنوان موزه شهر در معرض دید گردشگران و فرهنگ دوستان قرار گیرد.

وی، احیای موزه شهر در عمارت شهرداری تبریز را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: متاسفانه به دلیل سیاسی کاری برخی افراد و بی‌تدبیری عده‌ای دیگر، تغییراتی در اتاق‌ها و ورودی‌های موزه شهر انجام گرفته بود که با پیگیری و همچنین حساسیت اهالی فرهنگ استان از این اقدام ممانعت گردید و عمارت شهرداری تبریز به جای تبدیل به اتاق‌های اعضای شورا به  وسعت موزه شهر اضافه گردید.

 اکرم حضرتی با اشاره به اینکه از ابتدای مطرح شدن این موضوع در جلسات غیررسمی شورای چهارم جزو مخالفان جابه جایی موزه بوده است از حساسیت اهالی فرهنگ و هنرمندان استان نسبت به این موضوع قدردانی کرد و از تمامی هنرمندان و فعالان رسانه‌ای استان خواست در پیشبرد جایگاه فرهنگی استان، اعضای شورای شهر تبریز را از راهنمایی و همفکری خود دریغ نکنند.

وی خاطر نشان کرد؛ طی چند روز آینده، اعضای شورای چهارم در ساختمان شماره 2 شهرداری تبریز واقع در بالاتر از میدان ساعت - خیابان ارتش جنوبی مستقر شده و در خدمت شهروندان عزیز تبریز خواهند بود.

براساس این گزارش، تخلیه دومین موزه شهر جهان در تبریز برای استقرار دفاتر شورای تبریز در آن موجب اعتراضات مردم، مسئولان، هنرمندان و رسانه‌ها شده بود.

انتهای پیام/60001/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول