اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد اسلامی نطنز:

هنرهای نمایشی بهترین راه فرهنگ‌سازی در جامعه است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نطنز گفت: از راه هنر می‌توان فرهنگ را در جامعه ترویج داد و یکی از موفقیت‌آمیزترین هنرها در این زمینه هنر تئاتر است.

هنرهای نمایشی بهترین راه فرهنگ‌سازی در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، علی مشربی پیش از ظهر امروز در آیین شانزدهمین سالگرد تاسیس انجمن نمایش جوانه‌های سبز نطنز با مسئولان شهرستان نطنز و مردم شهر نطنز که در فرهنگ‌سرای کوثر نطنز برگزار شد، اظهار کرد: یکی از موفق‌ترین هنرها، هنر تئاتر است که به راحتی، پیام اخلاقی موردنظر را به بیننده القا می‌کند و باعث می‌شود، بیننده با آن ارتباط خوبی برقرار کند.

وی افزود: تئاتر یک هنر زنده و پویاست و با وجود این پویایی هیچ‌گاه توقفی در مسیر این هنر ناب ایجاد نمی‌شود و روز به روز و لحظه به لحظه پیشرفت خواهد کرد.

همچنین در ادامه این مراسم علی ترابیان رئیس انجمن نمایش نطنز گفت: با همکاری بازیگران انجمن نمایش جوانه‌های سبز نطنز، تله فیلم و تئاتر مذهبی خانه غربت که به صورت مجزا کار شده است، امسال در جشنواره های استانی شرکت می‌کند.

وی درباره تله فیلم خانه غربت گفت: بعد از گذشت دو ماه، فیلم‌نامه آماده شد و بعد از ویرایش نهایی و مشورت با روحانیون شهرستان، فیلمبرداری این تله فیلم حدود دو ماه پیش آغاز شد.

ترابیان تصریح کرد: این تله فیلم، بعد از ده روز میکس و مونتاژ در قالب یک فیلم 75 دقیقه‌ای، بزودی به جشنواره‌های کشوری ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: ویژگی بارزی که این تله فیلم دارد این است که تمام بازیگران و عوامل پشت صحنه آن جوانان نطنزی‌اند.

انتهای پیام/2301/غ0/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول