اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

صعود ساری و اصفهان به لیگ برتر فوتبال ساحلی

تیم‌های فائزکاران فرح‌آباد ساری و یاران اصفهان با برتری مقابل حریفان به لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور صعود کردند.

صعود ساری و اصفهان به لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، در عصر روز دوم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی مردان کشور در ساری نمایندگان ساری و اصفهان مقابل حریفان پیروز شدند و جواز حضور در فصل آینده لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را به دست آوردند.

مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتبال ساحلی مردان کشور برای صعود دو تیم به لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور که به میزبان ساری در ساحل فرح‌آباد برگزار می‌شود، شامگاه چهارشنبه با انجام دو بازی آغاز شد.

ابتدا از ساعت 17 در بازی نخست این مرحله تیم یاران اصفهان موفق شد مقابل حریفش شهدای چلیچه شهرکرد چهار بر صفر پیروز شود و در بازی دوم نماینده مازندران فائزکاران فرح‌آباد ساری نیز موفق شد در یک بازی پرگل شش بر چهار تیم بندر گناوه را شکست دهد.

با توجه به اینکه دو تیم فائزکاران فرح آباد ساری و یاران اصفهان مقابل حریفان دو پیروزی بدست آوردند، این دو تیم با شش امتیاز صعودشان به لیگ برتر کشور مسجل شد.

امروز (پنج‌شنبه) آخرین روز این مسابقات ابتدا از ساعت 17 دو تیم شهدای چلیچه شهرکرد و بندر گناوه باهم بازی می‌کنند و سپس تیم میزبان فائزکاران فرح‌آباد ساری از ساعت 18 به مصاف تیم یاران اصفهان می‌رود.

با توجه به اینکه صعود دو تیم فائزکاران فرح‌آباد ساری و یاران اصفهان با شش امتیاز به لیگ برتر مسجل شد؛ بازی این دو تیم مقابل همدیگر جنبه تشریفاتی خواهد داشت و فقط نتیجه بازی در قهرمانی این دو تیم تأثیر دارد.

این مسابقات امروز (پنج‌شنبه) 14 شهریور به میزبانی باشگاه فائزکاران فرح‌آباد ساری در پلاژ شهرداری ساری به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/86005/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول