اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

تدابیر آموزشی لازم به رانندگان سرویس‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اتخاذ شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اهمیت پیشگیری از بروز حوادث و با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی مکان‌های تردد دانش‌آموزان به ویژه جلوی مدارس، خط‌کشی و احیا و تدابیر لازم به رانندگان در کهگیلویه و بویراحمد داده شود.

تدابیر آموزشی لازم به رانندگان سرویس‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اتخاذ شود

به گزارش خبرگزاری فارس سید حسین صابری، عصر امروز با بیان این مطلب در نشست شورای آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: با همکاری راهنمایی و رانندگی و آموزش و پرورش پس از تعیین رانندگان سرویس‌های مدارس، کلاس‌های آموزشی برای این رانندگان برگزار شود و نکات لازم به آن‌ها آموزش داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: با توجه به اهمیت پیشگیری از بروز حوادث، با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی مکان‌های تردد دانش‌آموزان به ویژه جلوی مدارس، خط‌کشی و احیا شوند.

صابری گفت: در این خصوص به مدیرکل برنامه و بودجه استانداری ابلاغ می‌شود در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌ها بخشی از اعتبارات در مبحث حمل و نقل و با صلاحدید و نظارت راهنمایی و رانندگی جهت انجام پروژه‌های راهنمایی و رانندگی نظیر خطکشی مسیرها، نصب تابلوهای راهنما و ... شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با همکاری شهرداری‌ها و آموزش و پرورش در خصوص پاکسازی و زیباسازی محیط مدارس اقدام شود و نیز فضای درون مدارس با محوریت مسئولان مدارس و شهرداری‌ها به صورت مطلوب و منظم نظافت شود و محیط آرامی جهت تحصیل دانش‌آموزان فراهم شود.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات این چنینی برای دانش‌آموزان به خصوص کلاس اولی‌ها ارزش و احترام قائل می‌شویم.

وی در ادامه گفت: مسئولان نظارت دقیقی بر  عرضه مواد غذایی در بوفه‌ها داشته باشند و به ویژه با سختگیری اول سال در خصوص ارائه مواد غذایی سالم در هفته اول، در این زمینه فرهنگ‌سازی لازم را انجام دهند و از عرضه مواد غذایی ناسالم، فاسد و تاریخ گذشته جلوگیری کند.

صابری با مطلوب دانستن اجرای برنامه‌های آموزشی در زمینه بهداشت دهان و دندان توسط آموزش و پرورش با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در خصوص اجرای برنامه‌های آموزشی و برگزاری دوره برای مربیان بهداشت دهان و دندان گفت: با همکاری و حضور دندانپزشکان و مربیان بهداشت در مدارس برنامه‌های آموزشی برای دانش‌آموزان برگزار شود.

وی به ضرورت اجرای سایر برنامه‌های آموزشی به ویژه برنامه پلیس تمرینی جهت آشنایی با موارد امنیتی و همچنین راهنمایی و رانندگی تأکید کرد و گفت: از هفته‌های نیروی انتظامی و دفاع مقدس جهت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و آموزش فرزندان انقلاب اسلامی بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/82015/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول