اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان:

پیشگیری از جرم با برنامه‌ بلندمدت عملیاتی می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان گفت: برنامه پیشگیری از جرم باید طی برنامه‌ای بلندمدت عملیاتی و اجرایی شود.

پیشگیری از جرم با برنامه‌ بلندمدت عملیاتی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلامرضا جعفری ظهر امروز در دیدار با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری سیستان و بلوچستان ضمن استقبال از برنامه‌های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در استان اظهار داشت: پلیس از چندین سال قبل بحث پیشگیری را در برنامه خود قرار داده و تلاش دارد تا از طریق آموزش و مشارکت‌های همگانی از وقوع ناهنجاری‌ها در سطح جامعه پیشگیری کند.

وی به مقوله امنیت اشاره کرد و گفت: امنیت نتیجه کارکرد دستگاه‌ها و در واقع تولیدی اجتماعی است و همه سازمان‌ها در ایجاد امنیت نقش دارند اما تاکنون اقدامات صورت گرفته نقش مداوا گرانه نداشته و بیشتر موقتی و تسکینی بوده است.

جعفری خاطرنشان کرد: نگاه قوه قضائیه به امر پیشگیری نگاهی ارزشمند و کارشناسی شده که می‌تواند در آینده نتایج بسیار خوبی برای جامعه دربرداشته باشد.

فرمانده انتظامی زاهدان با بیان اینکه اقدامات پلیس مکانیکی، فیزیکی و زودگذر است، تصریح کرد: فعالیت پلیس زودگذر و نسبی است و پیشگیری از وقوع جرم نیازمند برنامه ای بلند مدت و کاربردی است.

وی در ادامه پیشگیری را مهم‌ترین علاج دردهای امروز جامعه عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در ادامه آمادگی نیروی انتظامی را جهت همکاری با معاونت در جهت پیشگیری از وقوع جرم و آسیب‌های اجتماعی اعلام کرد.

در این جلسه معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان مرکزی از بخش مانیتورینگ فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان و نحوه کار در این قسمت و کاربرد دوربین‌های مدار بسته در سطح شهر بازدید کرد.

انتهای پیام/75005/ذ‌30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول