اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری بوشهر خبر داد

حذف بعضی از بروکراسی‌های شهرداری برای آسایش مردم

سرپرست شهرداری بوشهر گفت: بعضی از بروکراسی‌های درون‌شهری شهرداری بوشهر برای افزایش رفاه و آسایش مردم حذف می‌شود.

حذف بعضی از بروکراسی‌های شهرداری برای آسایش مردم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فردین خورشیدیان بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه سرپرست شهرداری بوشهر با بیان اینکه شهرداری باید در اختیار شهروندان باشد، گفت: رفاه حال شهروندان باید دراولویت برنامه‌های شهرداری باشد.

وی با بیان اینکه کارمندان شهرداری در هر برهه زمانی هر کدام در جایگاه خود مدیری قابل بوده‌اند، ادامه داد: من از جنس شهرداری هستم و نمی‌خواهم حسن تعامل بین ما و شورای شهر و کارمندان شهرداری از بین برود.

سرپرست شهرداری بوشهر، هدف اصلی‌اش در شهرداری را حذف برخی از بروکراسی‌ها دانست و اذعان داشت: بعضی از بروکراسی‌ها وجودشان مردم را اذیت می‌کند و باید حذف شوند.

رئیس شورای چهارم شهر بوشهر ضمن قدردانی از خدمات شهردار سابق بوشهر، از مهندس فردین خورشیدیان به ‌عنوان سرپرست شهرداری بوشهر نام برد.

عبدالخالق برزگر با بیان اینکه شورای اسلامی در آینده باید از مجموعه خود اعضا، شهردار را انتخاب کند، یادآور شد: ما نماینده مردم برای شنیدن مشکلات و پیگیری و حل آن‌ها هستیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه سابقه کاری فردین خورشیدیان بالغ بر بیست سال خدمت بدون چشمداشت بوده، عنوان کرد: امیدوارم با اهدافمان که همان ارائه خدمات مطلوب به مردم است با حضور سرپرست شهرداری و همکاری همه‌جانبه از طرف کارکنان با وی دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول