اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر آبادان خبر داد

شهردار سابق منطقه 9 تهران دیگر گزینه مطرح شهرداری آبادان

عضو شورای اسلامی شهر آبادان از نصرالله آبادیان شهردار سابق مناطق 9 و 2 تهران دیگر گزینه مطرح شهرداری این شهر نام برد.

شهردار سابق منطقه 9 تهران دیگر گزینه مطرح شهرداری آبادان

حمید حنظل عیدانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: روز گذشته مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی شهر آبادان با حضور جمعی از مسئولان شهری و 13 عضو شورا برگزار و رئیس و دیگر اعضای شورا معرفی شدند.

وی در ادامه افزود: با توجه به ثبت نام داوطلبان برای انتخاب شهردار آینده آبادان، و اتمام زمان ثبت نام در تاریخ یازدهم شهریورماه سال جاری موضوع انتخاب شهردار همچنان بر قوت خود پابرجاست.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان تصریح کرد: نصرالله آبادیان گزینه دیگر شهرداری آبادان بوده که از سوابق اجرایی خوبی در زمینه عمران و محیط زیست برخوردار است.

وی با اشاره به مدارج تحصیلی این گزینه عنوان کرد: آبادیان دارای مدرک مهندسی عمران، کارشناسی ارشد محیط زیست بوده و هم‌اکنون دانشجوی دکتری محیط زیست است.

حنظل عیدانی اضافه کرد: این گزینه شهرداری در کارنامه اجرایی خود شهردار مناطق دو و 9 تهران را داشته و هم‌‌اکنون معاون فعلی شهردار تهران است.

وی گفت: مطالبات مردمی بسیار زیاد است و کاملاً به حق و به‌جاست، ما باید به دنبال برطرف کردن آنها باشیم.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان خاطرنشان کرد: در نهایت شهردار با رأی اکثریت اعضای شورای شهر انتخاب خواهد شد و قطعاً فردی که به‌عنوان شهردار انتخاب شود، شهرداری برای تمام مردم شهر آبادان خواهد بود نه طیف یا جناح خاص و همه اعضای شورای شهر باید همکاری سازنده‌ای برای رفع مشکلات مردم با شهردار داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم در راستای وحدت و همدلی و تعامل سازنده اعضای شورای شهر بتوانیم اندکی از بار مشکلات مردم شهر آبادان را برطرف کنیم و در واقع بتوانیم خدمتگذاران لایقی برای این مردم شریف باشیم.

انتهای پیام/72001/ر30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول