اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دیدار با مدیران بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

تسریع در روند پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسریع در روند پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است.

تسریع در روند پرداخت تسهیلات بانکی به واحدهای صنعتی و معدنی در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشستی در راستای تسهیل در امور پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و معدنی استان و تسریع در پذیرش و بررسی پرونده تسهیلات بانکی این واحدها با حضور مدیران بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد با روسا و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.

داریوش دیودیده در ابتدای جلسه به ارائه گزارشی از آخرین مصوبات کارگروه استانی صندوق توسعه در استان ‌کهگیلویه و بویراحمد پرداخت و اظهار کرد: تاکنون به منظور تأمین تسهیلات مورد نیاز طرح‌های صنعتی و معدنی استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق منابع صندوق توسعه ملی، 44 طرح صنعتی و معدنی در کارگروه استانی بررسی و اولویت‌بندی و برای دریافت تسهیلات با سرمایه بالغ بر 880 میلیارد ریال به صندوق توسعه ملی معرفی شدند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بخش از این طرح‌ها در صندوق توسعه ملی نهایی و به بانک‌های استان معرفی شده‌اند، خواستار همراهی و همکاری بانک‌ها در پرداخت این تسهیلات شد.

وی یکی از مشکلات صنایع این استان را بدهی بانکی صاحبان این صنایع دانست و گفت: با پرداخت معوقات این سرمایه‌گذاران روند پرداخت تسهیلات به آن‌ها تسریع خواهد یافت.

در این نشست مدیران بانک‌های استان کهگیلویه و بویراحمد گزارشی از روند پرداخت تسهیلات به واحدهای معرفی شده از محل صندوق توسعه ملی را ارائه دادند و ابراز امیدواری داشتند از صنایع استان در صورت داشتن شرایط لازم حمایت همه جانبه‌ای به عمل خواهند آورد.

 دیودیده نتیجه جلسه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: مقرر شد ضمن شناسایی موانع و رفع آن‌ها اقدامات لازم با توجه به مشکلات خاص بخش تولید و برنامه‌های دولت تدبیر و امید جهت رفع موانع و بهبود فضای کسب و کار به عمل آید.

انتهای پیام/82009/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول