اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمان:

جشن پسته فردا در رفسنجان برگزار می‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: جشن پسته فردا پنجشنبه 14 شهریور ماه در رفسنجان برگزار می‌شود.

جشن پسته فردا در رفسنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسن رحمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته تعاون اظهار داشت: همکاری اصحاب رسانه در زمینه اطلاع‌رسانی برنامه‌های اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان به موقع و مطلوب است.

وی بیان کرد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان طی سال گذشته در جشنواره شهید رجایی به عنوان دستگاه برتر در زمینه اطلاع‌رسانی، تکریم ارباب‌رجوع و ارتقای خدمت‌رسانی به مردم معرفی شد.

رحمانی با اشاره به ادغام چند وزارتخانه برای تشکیل وزاتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابراز داشت: با انجام این ادغام صرفه‌جویی خوبی در بعضی از بخش‌ها به وجود آمده است و حوزه کار این وزارتخانه وسیع، رسالت ما متنوع و جامعه هدف هم پیچیده و وسیع شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه 25 درصد اقتصاد ایران بر اساس قانون باید در بخش تعاون باشد، تصریح کرد: عدالت اجتماعی، کاهش فاصله طبقاتی، رفع انحصار و ترویج اخلاق ارزشی و دینی با ایجاد روحیه تعاون‌گرایی امکان‌پذیر می‌شود.

رحمانی 12 شهریور ماه را آغاز هفته تعاون ذکر کرد و افزود: برگزاری همایش اتحادیه‌ها و تعاونی‌ها، ملاقات با ائمه جمعه، غبارروبی گلزار مطهر شهدا، بازدید از تعاونی‌های ایثارگران، اهدای خون،‌ برگزاری مسابقات ورزشی و برپایی غرفه مشاوره در محل مصلای کرمان در روز جمعه از جمله برنامه‌های هفته تعاون در کرمان است.

وی از نام‌نویسی 350 تعاونی در سامانه انتخاب تعاونی‌های برتر استان کرمان در سال جاری خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل سه برابر رشد را نشان می‌دهد.

این مسئول با اشاره به راهیابی 37 تعاونی برگزیده استان کرمان به مرحله کشوری خاطر نشان کرد: دو تعاونی استان کرمان به عنوان تعاونی‌های برتر ایران انتخاب و معرفی شدند.

رحمانی برگزاری جشن پسته توسط شرکت تعاونی پسته رفسنجان را از دیگر برنامه‌های هفته تعاون در استان کرمان ذکر کرد و اذعان داشت: این جشن فردا پنجشنبه 14 شهریور ماه در رفسنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری همایش علمی و برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تعاونی‌ها با 60 غرفه به عنوان برنامه‌های جنبی جشنواره پسته ابراز داشت: قرار است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این جشن سخنرانی کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان از برگزاری همایش ترویجی و آموزشی تعاونی‌های سهام عدالت به مناسبت هفته تعاون در کرمان خبر داد و افزود: 17 تعاونی سهام عدالت در استان کرمان دایر شده است.

رحمانی بیان کرد: هشت اداره جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان راه‌اندازی شده است که اداره شهرستان کرمان به زودی افتتاح می‌شود و خدمات ارزشمندی را به جامعه هدف ارائه می‌کند.

وی برنامه‌های ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان را وسیع برشمرد و خاطر نشان کرد: 2 هزار و 500 فعالیت ورزشی در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان انجام شده است.

این مسئول با بیان اینکه به طور معمول اقشار آسیب‌دیده به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه می‌کنند، تصریح کرد: ما به دنبال تکریم ارباب‌رجوع هستیم و اینکه اگر نمی‌توانیم، مشکلی را برطرف کنیم، حداقل مشکل مردم را زیادتر نکنیم.

رحمانی در مورد وضعیت کارگران روغن نباتی گلنار کرمان پس از وقوع سانحه بزرگ آتش‌سوزی در این واحد تولیدی ابراز داشت: هیچ یک از کارگران این مجموعه بیکار نشدند و من و کارشناسان از این کارخانه بازدید کرده‌ایم.

انتهای پیام/80019/ط40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول