اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی:

مطالعات امکان‌سنجی خوشه کسب و کار پسته تصویب شد

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی از تصویب مطالعات امکان‌سنجی خوشه کسب و کار پسته در کمیته توسعه خوشه‌های صنعتی استان خبر داد.

مطالعات امکان‌سنجی خوشه کسب و کار پسته تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مسعود مهدیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمیته توسعه خوشه‌های صنعتی استان به عنوان یکی از کمیته‌های تخصصی زیرمجموعه کارگروه امور اقتصادی است که به بررسی وضعیت و پیگیری مشکلات فعالین خوشه‌های کسب و کار استان می‌پردازد.

وی افزود: در دومین جلسه این کمیته در سال‌جاری، بررسی درخصوص پتانسیل‌های موجود در صنعت خشکبار به‌ویژه پسته استان و وجود فرصت‌های مناسب برای سرمایه‌گذاری‌هایی با ارزش افزوده بیشتر، مطالعات امکان‌سنجی خوشه کسب و کار خشکبار را با تمرکز بر فرآوری و بسته‌بندی پسته به عنوان یک محصول اصلی خوشه و کالای استراتژیک برای استان و کشور به تصویب رساند.

به گزارش فارس، نهادهای پشتیبان خوشه‌های صنعتی استانداری، سازمان صنعت، معدن و تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان امور اقتصادی و دارایی، سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، بانک صنعت و معدن، بانک توسعه تعاون، مجمع امور صنفی تولیدی و خدمات فنی، مجمع عمومی صنفی توزیعی و خدماتی است.

انتهای پیام/2202/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول