اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان زرند:

سارقان پسته تا پایان فصل برداشت در بازداشت می‌‌مانند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند گفت: سارقان محصول پسته و خریداران پسته مسروقه تا پایان فصل برداشت بازداشت می‌مانند.

سارقان پسته تا پایان فصل برداشت در بازداشت می‌‌مانند

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، علی میرزابیگی پیش از ظهر امروز در نشست مشترک قضایی و انتظامی این شهرستان امنیت را یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و پیشرفت در جامعه دانست و اظهار داشت: نخستین فاکتوری که در هر حاکمیت اعم از دینی و غیر دینی مورد بحث قرار می‌گیرد، موضوع مهم امنیت است.

میرزابیگی شهرستان زرند را از جنبه پیشرفت‌های مهم صنعتی و توسعه معادن و جامعه کارگری در رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار و با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیرهای ترانزیتی از جمله مناطقی دانست که نیاز به تامین امنیت و پرداختن به این مقوله را دارد.

دادستان زرند یکی از مشکلات شهرستان را خرده‌فروشی مواد مخدر به دلیل کسب سود و درآمد از سوی مجرمان دانست و بر ادامه فعالیت و تلاش پلیس تخصصی مواد مخدر در راستای برخورد قاطع در تمام شهرستان و حتی روستاهای دوردست تاکید کرد.

وی به مشکل وجود اتباع خارجی و نقش آنان در ارتکاب جرائم اشاره کرد و گفت: استفاده از تجربیات همکاران قضایی نقش مهمی در برخورد با مجرمان می‌تواند داشته باشد.

میرزابیگی رشد 30 درصدی وضع سرقت را در پنج ماهه اول سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از جمله معضلات شهرستان دانست و افزود: حضور فیزیکی ماموران انتظامی در امر پیشگیری از وقوع این بزه مؤثر است.

وی ابتکار پاس پیاده و پاس شب را در سطح شهر توسط فرماندهان انتظامی تحسین کرد و اعتماد مردم را یکی از  سرمایه‌های اساسی پلیس دانست.

میرزابیگی یکی از آثار مجازات را ایجاد رعب دانست و تصریح کرد: باید برخورد قاطع در زمینه مرتکبان جرائم خشن و هنجارشکنان در دستور و سیاست کاری پلیس قرار گیرد.

وی خاطر نشان کرد: سارقان محصول پسته و خریداران پسته مسروقه تا پایان فصل برداشت بازداشت می‌مانند.

به گزارش فارس، نشست توجیهی و تعامل بین قضات دادگستری و نیروی انتظامی با اهداف بررسی راهکارهای ارتقای امنیت شهرستان و تبادل نظر راجع به کیفیت تشکیل و ارسال پرونده‌ها به مراجع قضایی و وضعیت متهمان تحت تعقیب با حضور قضات دادسرا و محاکم دادگستری، فرماندهی جدید نیروی انتظامی، فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی منطقه انتظامی شهرستان زرند برگزار شد.

انتهای پیام/80022/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول