اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

بسیج الگویی کارآمد در تمامی عرصه‌های اجتماعی است

فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسیج اکنون به عنوان یک الگوی کارآمد اسلامی در فعالیت‌های اجتماعی به ویژه در عرصه‌های علمی، سازندگی، ورزشی و عرصه‌های دیگر در حوزه‌های نظرپردازی مطرح است.

بسیج الگویی کارآمد در تمامی عرصه‌های اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدمحمد میرابی پیش از ظهر امروز در نخستین گردهمایی فرماندهان بسیج استانی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سالن مراسمات هتل شادی سنندج اظهار کرد: بسیج فرهنگی شکل گرفته از عمیق‌ترین و ناب‌ترین تفکرات اسلامی که روح قدسی امام راحل در آن ساری و جاری است که امروز به عنوان یک الگوی کارآمد اسلامی در فعالیت‌های اجتماعی به ویژه در عرصه‌های علمی، سازندگی، ورزشی و عرصه‌های دیگر در حوزه‌های نظرپردازی مطرح است.

وی تصریح کرد: این حقیت را نمی‌توان نادیده گرفت که وجود این اندیشه و بحث و گسترش آن در قالب یک فرهنگ جدید علاوه بر این‌ آهنگ توسعه و سازندگی و تلاش در مسیر خودکفایی را شتابی مضاعف بخشیده و به عاملی برای ایجاد آرامش روحی و روانی جامعه و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: بسیج بر اساس ارزش‌های انسانی و فرهنگ عمیق اسلامی شکل گرفته است و موفقیت آن به این است که از اعتماد میلیون‌ها انسان برخاسته است.

به گفته میرابی، زمانی که افراد مسیر زندگی و هدف خود را با تفکر بسیج هماهنگ وهم‌سو می‌بینند به بسیج گرایش می‌یابند، فضایی پاک و بی‌ریا که انسان‌های آن با ویژگی‌های ایمان و اخلاص و ایثار و شجاعت در دامن پاک اصیل اسلامی و نام پیامبر(ص) رشد کردند.

فرمانده مرکز بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بسیجی خاطره جوانمردان پاکدامن وغیوریست که مدال خوش‌رنگ دفاع مقدس را برسینه دارند و با عزمی راسخ به دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب پرداختند و در برابر استکبارجهانی ایستادند و با نثار جان خود به نصب‌های پس از خود درس عشق و ایثار و از خودگذشتگی دادند.

میرابی تصریح کرد: آنچه که مهم است شناخت و درد بیشتر و عمیق‌تر از فرهنگ و تفکر بسیج می‌کند با در زنده‌ نگه داشتن تداوم این روش بکوشیم امروز در سرزمینی گردهم آمدیم که بدل به بدل آن نشان از رشادت‌ها و دلاور مردی‌ها مردانی دارد که در لباس مقدس بسیج و پیشمرگان مسلمان کرد جان باارزش خود را برای سربلندی ایران اسلامی تقدیم کردند.

وی یادآوری کرد: هنوز از سنندج تا مریوان و از مریوان تا سردشت در ارتفاعات سر به فلک کشیده کانی‌مانگا و یاد و خاطره دلیرمردان جاری است هنوز لاله‌های روییده در سواحل زیبای زریوار بوی شهادت می‌دهند و در قرآن میگه این گواهی حق است ما بر این باوریم که این گردهمایی در اولین سال تولد خود با ایجاد تعریف بلوغ و همگرایی به اهداف ذیل نایل دارد.

میرابی در پایان گفت: تجدید میثاق با آرمان‌های بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدا، تبیین سیاست‌های سازمان بسیج مستضعفین در خصوص پایگاه‌های بسیج ادارات و سازمان‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همگرایی و همسویی بین بسیج سازمان‌های تابعه وزارتخانه، آشنایی فرماندهان رده‌های بسیج وزارت تعاون با ایثارگری در کردستان، سرزمین مجاهدت‌های خاموش و انتقال آن به سراسر کشور و تقدیر از فرماندهان بسیج موفق این وزارتخانه از اهداف برگزاری این گردهمایی است.

انتهای پیام/79002/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول