اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فارس:

نخستین گام بسیج، تقویت جبهه فریضه امر به معروف است

فرمانده انتظامی فارس با بیان اینکه نخستین گام بسیج، تقویت جبهه فریضه امر به معروف است، گفت: تعامل بسیج و نیروی انتظامی در هماهنگی برای پیشبرد آرمان‌های نظام اسلامی از ضروریات است.

نخستین گام بسیج، تقویت جبهه فریضه امر به معروف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از دفتر فرماندهی انتظامی استان فارس، سردار سیروس سجادیان که در نشست فرماندهان بسیج نواحی کلان‌شهر شیراز و روسای کلانتری‌های این شهرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: امروز باید مراقب هجمه جنگ نرم دشمن و جنگ فرهنگی باشیم و بسیج بیش از کار نظامی نیازمند امور فرهنگی است.

وی افزود: نخستین گام همکاری بسیج با ناجا در برخورد با معضلات اجتماعی در شهر شیراز و تقویت جبهه فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه امروز تعامل سازنده از حوزه امنیتی و اجتماعی بین نیروی انتظامی و سایر نهادها حرف اصلی را می‌زند تصریح کرد: تمام دوستانی که در حوزه امنیتی اجتماعی کار می‌کنند باید تعامل سازنده، پیوسته و با نظارت و کنترل شده منسجمی انجام دهند تا حرکات در راستای احیا و اشاعه امر به معروف و نهی از منکر پیش رود.

سجادیان خطاب به نیروهای بسیج که از جمله آمران به معروف و ناهیان از منکر هستند، افزود: نیروی انتظامی بر اساس وظایف ذاتی خود به طور تمام و کامل آمادگی همکاری با مجموعه بسیج و عاملان اجرای این فریضه الهی را دارد.

وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به اهداف فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید افکار بسیجی داشت، اضافه کرد: روسای کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی با آمادگی به یاری بسیج و دیگر عوامل اشاعه دهنده این فریضه الهی می‌آیند و اعتقاد کامل داریم که تعامل و همکاری نیروی انتظامی و بسیج به نفع مردم است و پیامد آن، معضلات گریبان‌گیر جامعه، خیابان‌ها و معابر، اماکن، باغ‌ها و غیره را حل می‌کند.

فرمانده انتظامی استان فارس همچنین از تلاش‌های دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و فرمانده سپاه بقیة‌الله (عج) شیراز به سبب مجاهدت‌های فراوان قدردانی کرد.

انتهای پیام/2448/ق/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول